خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی پلدختر؛

ضاربان محله " ولاب " پلدختر دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۵۲۴

فرمانده انتظامی پلدختر از دستگیری ۳ عامل تیر اندازی که در محله «ولاب» این شهرستان ۲ نفر را مجروح کرده و متواری می‌شوند، خبر داد.

فرمانده انتظامی پلدختر از دستگیری ۳ عامل تیر اندازی که در محله «ولاب» این شهرستان ۲ نفر را مجروح کرده و متواری می‌شوند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ رضا داودی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه ۳ نفر در محله «ولاب‌» پلدختر با اسلحه ساچمه‌زنی، اقدام به تیراندازی کرده و ۲ نفر را مجروح می‌کنند‌، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود‌: ماموران با کارهای اطلاعاتی گسترده موفق شدند در عملیاتی غافل‌گیرانه ۳ عامل تیراندازی را در پلدختر شناسایی و دستگیر کنند.

داودی با اشاره به اینکه اسلحه ساچمه‌زنی مورد استفاده متهمان نیز کشف شده است، اظهار داشت: عاملان تیراندازی با اعتراف به جرم خود علت درگیری را اختلافات شخصی عنوان کردند.

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد اجرا شد

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد لرستان از دستگیری ۲۲ سارق‌، معتاد پر‌خطر‌، فروشنده مواد مخدر و توقیف ۳۵ دستگاه وسیله نقلیه فاقد مدارک و پلاک مخدوش در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ علی‌رضا دلیری گفت‌: ماموران این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در بروجرد به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود‌: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی اماکن آلوده تعداد ۲۲ سارق، فروشنده مواد مخدر و معتاد پر خطر را دستگیر و ۹ دستگاه خودرو و ۲۶ دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک و پلاک مخدوش را توقیف کردند.

این مقام انتظامی افزود‌: در این طرح مقادیری مواد مخدر نیز کشف شد.

پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز در خرم آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از جمع‌آوری ۲۳ نفر معتاد پر خطر و فروشنده مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی گفت: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه افرادی معتاد و فروشنده مواد مخدر در محله‌های حاشیه شهر خرم‌آباد اقدام به توزیع مواد مخدر می‌نمایند و موجب آلوده کردن برخی از جوانان به اعتیاد شده‌اند.

وی افزود: بلافاصله ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان بررسی‌های لازم را به عمل آورده و با شناسایی افراد معتاد و فروشنده مواد مخدر ۲۳ نفر را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت‌: در بازرسی از مته‌مان مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

انهدام باند سارق و کشف ۱۳ فقره سرقت وسایل نقلیه

فرمانده انتظامی بروجرد از انهدام یک باند ۴ نفره سارق و کشف ۱۳ فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی‌رضا دلیری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت‌، پی‌گیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت‌.

وی افزود‌: ماموران با تحقیقات گسترده افرادی را که با همدستی یک‌دیگر اقدام به سرقت موتورسیکلت می‌کردند را شناسایی و در عملیاتی غافل‌گیرانه ۴ نفر اعضای این باند را دستگیر کردند‌.

فرمانده انتظامی بروجرد تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های اولیه به ۱۳ فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند و با شناسایی مال‌باختگان تحویل مقام قضائی شدند.

توقیف وانت نیسان با بیش از ۲۰ میلیون ریال خلافی

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان از توقیف یک دستگاه وانت نیسان با ۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال خلافی خبر داد‌.

سرهنگ علی‌نجات کرمی گفت: مأموران پلیس راهور دلفان در اجرای طرح ترافیکی و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه وانت نیسان را با ۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال خلافی توقیف کردند.

کرمی افزود: مأموران پلیس راهور بر اساس بند ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی‌، خودرو‌هایی را که بیش از یک میلیون خلافی پرداخت نشده داشته باشند را توقیف و روانه پارکینگ می‌کنند.

کشف ۱۴ تن آبمیوه یک میلیاردی قاچاق در لرستان

رئیس پلیس آگاهی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۴ تن آبمیوه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در استان خبر داد.

سرهنگ قدرت‌الله دالوند گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مقادیری کالای قاچاق توسط یک دستگاه کامیون از سمت جنوب به خرم‌آباد، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان در محورهای ورودی این شهرستان مستقر و با مشاهده کامیون آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو مذکور ۱۴ تن آبمیوه خارجی قاچاق بدون مجوز گمرکی که از آبادان به مقصد اصفهان بارگیری شده بود کشف و ضبط شد.

دالوند ارزش آبمیوه‌های مکشوفه را یک میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر شده است.

کالای قاچاق در تویوتا
فرمانده انتظامی پلدختر از توقیف یک دستگاه تویوتا ون و کشف ۴۷۲ قلم انواع پتو‌، رو فرشی و لوازم‌التحریر خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا داودی گفت‌: ماموران پاسگاه انتظامی می‌انکوه شرقی پلدختر در محور آزاد‌راه پل‌زال – خرم‌آباد به یک دستگاه تویوتا ون حامل بار قاچاق مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود‌: در بازرسی از خودرو مذکور ۴۷۲ قلم انواع پتو‌، روفرشی و لوازم التحریر فاقد مدارک گمرکی کشف و ۲ نفر در این رابطه نیز دستگیر شد.

داودی با اشاره به اینکه کالاهای مکشوفه از بنادر جنوبی به لرستان بارگیری شده بودند‌، ارزش این محموله را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز