خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرم‌آباد

عدم ثبات مدیریت شهری یکی از معضلات و مشکلات خرم‌آباد است

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۱۶۸

خجسته‌پور عدم ثبات مدیریت شهری را یکی از معضلات و مشکلات خرم‌آباد دانست و گفت: عدم ثبات مدیریت شهری از پیشبرد برنامه‌های شهری جلوگیری می‌کند.

خجسته‌پور عدم ثبات مدیریت شهری را یکی از معضلات و مشکلات خرم‌آباد دانست و گفت: عدم ثبات مدیریت شهری از پیشبرد برنامه‌های شهری جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، حبیب‌الله خجسته‌پور ظهر امروز در جلسه شورای بهداشت خرم‌آباد بر نقش فرهنگ در سلامت‌سازی جامعه اشاره و اظهار کرد: فرهنگ بر همه اقدامات برای ایجاد سلامت و نشاط در جامعه نقش موثر‌تری دارد و به واقع اگر فرهنگ‌سازی صورت نگیرد و مردم به رعایت بهداشت علاقه نشان ندهند، شاهد سلامت در جامعه نمی‌شویم، از این رو تمام دستگاه ها باید در ایجاد فرهنگ مناسب در همه زمینه‌ها به ویژه بهداشت و سلامت فعالیت کرده و با هم همکاری کنند.
خجسته‌پور عدم ثبات مدیریت شهری را یکی از معضلات و مشکلات خرم‌آباد دانست و گفت: عدم ثبات مدیریت شهری از پیشبرد برنامه‌های شهری جلوگیری می‌کند، انتخاب سه شهردار برای شهر خرم‌آباد به عنوان مرکز استان یک فاجعه دانست و ابراز امیدواری کرد که با انتخاب شهردار جدید با توجه به سابقه وی در امر مدیریت شهری از این پس شاهد اتفاقات خوبی در حوزه شهرداری باشیم.
وی افزود: با استفاده از مدیریت جهادی همان گونه که در دوران جنگ توانستیم در اجرای برنامه‌ها موفق باشیم و به پیروزی برسیم می‌توان برای اجرای برنامه‌ها و راهکارها جهت پیشرفت و توسعه بهره ببریم و در واقع مدیریت
جهادی یعنی اینکه همه دست در دست دهیم و در اجرای کارها با هم همکاری و فعالیت داشته باشیم.
این مسئول به موضوع ساماندهی رودخانه خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: در سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان لرستان طرح ساماندهی رودخانه خرم‌آباد مورد تصویب قرار گرفت که بر این اساس رودخانه خرم‌آباد به طول ۱۰ کیلومتر تا پایان کار این دولت باید ساماندهی شود و معضلات آن از بین رود.
فرماندار خرم‌آباد یادآور شد: متاسفانه به جای اینکه این رودخانه منشا خیر و برکت و زیبایی شهر باشد، با وضعیت نامطلوبی مواجه است که باید هر چه زودتر اصلاح شود.
خجسته‌پور به بحثجمع‌آوری سگ‌های ولگرد در محدوده شهری اشاره کرد و گفت: این موضوع در نشست فرمانداران مراکز استان‌های کشور نیز مطرح شد و با توجه به اهمیتی که دارد، باید برای حل موضوع چاره‌اندیشی شود و تلف کردن این حیوانات راه حل خوبی نیست و به دور از قوانین حقوق حیوانات است.
وی بر لزوم تعیین تکلیف وضعیت بدون استفاده رها شدن سینما ایران در اسرع وقت تاکید کرد و افزود: شهرداری خرم‌آباد موظف است، نسبت به تعیین تکلیف زمین‌های بدون استفاده در سطح شهر خرم‌آباد ظرف ۲۰ روز آینده اقدام کند و کاربری آنها را طی این مدت زمان برای فرمانداری مشخص کند.
فرماندار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: در زمینه میدان‌های دامی با مشکلات زیادی مواجه هستیم که باید به آنها رسیدگی شود و دام‌ها باید از سطح شهر خارج شوند که از این رو از فردا با مشارکت نیروی انتظامی، شهرداری خرم‌آباد، شبکه بهداشت، دامپزشکی و نظارت فرمانداری از حضور هرگونه دامی در سطح شهر و میدان دامی تخریب شده، منطقه گیلوران جلوگیری می‌شود و تمامی دام‌ها باید به میدان دامی مشخص شده بروند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز