خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حوزه استاندار لرستان؛

همایش وحدت اسلامی، تجارت و توسعه لرستان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۵۵۱

مدیر کل حوزه استاندار لرستان از برگزاری همایش " وحدت اسلامی، تجارت و توسعه لرستان " با حضور تجار جهان اسلام خبر داد.

مدیر کل حوزه استانداری لرستان از برگزاری همایش " وحدت اسلامی، تجارت و توسعه لرستان " با حضور تجار جهان اسلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آبادبه نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، مسعود بهرام نژاد در جلسه شورای روابط عمومی‌های استان لرستان در سخنانی با اشاره به نشست تجار و بازرگانان جهان اسلام در خرم آباد اظهار داشت: این همایش و گردهمایی با عنوان " وحدت اسلامی، تجارت و توسعه لرستان " برگزار می شود.

وی عنوان کرد: این همایش روز شنبه هفته آینده ساعت ۱۰ صبح در سالن بانک صادرات خرم آباد برگزار می شود.

مدیر کل حوزه استاندار لرستان با اشاره به برگزاری کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با حضور رئیس جمهوری در تهران اظهار داشت: پنلهای تخصصی این کنفرانس در هتل استقلال تهران فردا برگزار می شود.

بهرام نژاد عنوان کرد: روز شنبه تجار و بازرگانان حاضر در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی به یک استان کشور سفر می‌کنند و این استان، لرستان است.

وی با بیان اینکه افراد موثر در حوزه تجارت حاضر در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی روز شنبه راهی خرم آباد خواهند شد افزود: در خرم آباد برای این تجار و بازرگانان پنلهای تخصصی اقتصادی در نظر گرفته شده است.

سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراثفرهنگی به لرستان

مدیر کل حوزه استاندار لرستان افزود: در این راستا تفاهم نامه های همکاری نیز آماده شده است که قرار است در این پنلهای تخصصی نسبت به انعقاد قراردادها و تفاهم نامه هایی با این تجار اقدام شود.

بهرام نژاد استقبال در فرودگاه خرم آباد، برگزاری مصاحبه با خبرنگاران، بازدید از نمایشگاه محدودی از توانمندی های لرستان، حضور در برنامه فرهنگی در محل قلعه تاریخی فلک الافلاک را از برنامه های این همایش دانست.

وی مهمان ویژه این همایش را معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور دانست و بیان داشت: از معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور نیز برای حضور در همایش دعوت شده است.

مدیر کل حوزه استاندار لرستان از حضور مهمانانی از سفارتخانه های کشورهای مختلف خبر داد و بیان داشت: برگزاری این همایش در راستای جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی به لرستان است.

برگزاری همایش در سایت‌های دستگاه‌های اجرایی اطلاع رسانی شود

بهرام نژاد گفتمان غالب مدیریت اجرایی لرستان را بهره گیری از توان و ظرفیت بخش خصوصی در مسیر توسعه لرستان دانست و یادآور شد: تا زمانی‌که نتوانیم لرستان را به خوبی معرفی کنیم نمی توانیم سرمایه گذاری بخش خصوصی در لرستان را فعال کنیم.

وی خواستار اطلاع رسانی این همایش توسط روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی لرستان شد و گفت: خبر برگزاری این همایش باید در تمام پرتال‌ها و سایت‌های دستگاه‌های اجرایی استان درج شود.

مدیر کل حوزه استاندار لرستان ادامه داد: همچنین پخش تیزر و زیرنویس مربوط به برگزاری همایش " وحدت اسلامی، تجارت و توسعه لرستان " از بعدازظهر امروز از شبکه استانی افلاک آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز