خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد استان لرستان؛

انهدام باند سارق لوازم داخل خودرو در لرستان

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۹۷۵

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد استان لرستان از انهدام یک باند سه نفره سارق و کشف ۱۸ فقره سرقت محتویات خودرو در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد استان لرستان از انهدام یک باند سه نفره سارق و کشف ۱۸ فقره سرقت محتویات خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ " دلیری " گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیقات گسترده افرادی که با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو می کردند را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه سه نفر اعضای این باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های اولیه به ۱۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند؛ همچنین با شناسایی مالباختگان متهمان تحویل مقام قضائی شدند.

دستگیری سارق وسایل داخل خودرو درکوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت لرستان از دستگیری یک سارق حرفه ای و کشف ۴ فقره سرقت وسایل داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " محمد صادق رستمی " در تشریح خبر گفت: در پی چندین فقره سرقت محتویات خودرو در کوهدشت، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی موفق شدند یک سارق سابقه دار حرفه ای به هویت معلوم را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کوهدشت اظهار داشت: متهم به چهار فقره سرقت وسایل داخل خودرو اعتراف کرد و از مخفیگاه وی مقادیری مدارک و رادیو پخش مسروقه کشف و ضبط شد.

" رستمی " از شهروندان خواست: خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز و از نگهداری اشیاء و اموال قیمتی، وجه نقد و… در خودرو خودداری کنند و هر گونه تردد _ _ مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


انسداد محور خرم آباد - نور آباد

رییس پلیس راه استان لرستان از مسدود بودن محور خرم آباد - نورآباد به علت عملیات راهسازی خبر داد.

سرهنگ " سید محمود رضا حسینی " در بیان این خبر، گفت: حد فاصل کیلومتر ۷۰۰ + ۶۰ الی ۸۰۰ + ۶۱ محور خرم آباد – نورآباد، در استان لرستان چهارشنبه سوم دی ماه ۹۳ از ساعت۱۰۰۰ صبح تا ۱۴۰۰ بعد ازظهر به علت عملیات راهسازی و ریزش‌برداری مسدود است.

رییس پلیس راه استان لرستان اظهار داشت: تردد در محور خرم آباد - نورآباد فاقد هرگونه مسیر جایگزین است.

کشف زغال چوب در دوره چگنی

فرمانده انتظامی شهرستان دوره چگنی ازکشف ۲۵ کیسه زغال چوب در این شهرستان خبر داد.

" سرهنگ یاراله عبدی " در جزئیات این خبر گفت: ماموران کلانتری این فرماندهی با همکاری منابع طبیعی این شهرستان در جاده چگنی – خرم آباد یک دستگاه و انت نیسان را توقیف کردند.

وی افزود: از وانت نیسان ۲۵ کیسه زغال چوب کشف و راننده آن دستگیر شد.


موتورسیکلت با بیش از ۱۱ میلیون ریال خلافی

مأموران پلیس راهور استان لرستان یک دستگاه موتورسیکلت متخلف را با ۱۱ میلیون و ۲۴۰ هزار ریال خلافی توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ " مرادی "، سرپرست پلیس راهور لرستان، با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس راهور استان، هنگام کنترل موتورسیکت سواران عبوری یک دستگاه موتورسیکلت متخلف را جهت بررسی سوابق و مدارک توقیف کردند.

وی ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این وسلیه نقلیه دارای ۱۱ میلیون و ۲۴۰ هزار ریال خلافی است.

" مرادی " افزود: موتورسیکلت متخلف جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز