خبرگزاری کار ایران

رئیس ثبت احوال پلدختر:

به ازای هر ۸ ازدواج یک طلاق در پلدختر ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۰۷۵

رئیس ثبت احوال شهرستان پلدخترگفت: در شهرستان پلدختر در هفت ماهه سال جاری به ازای هر هشت ازدواج یک طلاق در پلدختر ثبت شده است.

رئیس ثبت احوال شهرستان پلدخترگفت: در شهرستان پلدختر در هفت ماهه سال جاری به ازای هر هشت ازدواج یک طلاق در پلدختر ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنااز پلدختر، محمد رضا منصوری در جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر به ثبت وقایع حیاتی در این شهرستان در هفت ماهه سال ۹۳ اشاره کرد وافزود: در این مدت ۷۶ واقعه طلاق شامل ۳۶ مورد شهری و ۴۰ مورد روستایی است.

وی با بیان این که سال گذشته ۶۳ مورد طلاق ثبت شده است تصریح کرد: آمار طلاق در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰.۶درصد افزایش داشته است.

وی به بخش ازدواج در شهرستان پلدختر اشاره کرد و گفت: در هفت ماهه سال جاری ۶۰۳ واقعه ازدواج شامل ۲۶۷ مورد شهری و ۳۳۶ روستایی ثبت شده است.

وی با بیان این که واقعه ازدواج در شهرستان پلدختر در سال گذشته ۶۱۳ مورد بوده است افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۶ درصد کاهش نشان می دهد.

رئیس ثبت احوال شهرستان پلدخترگفت: در هفت ماهه سال جاری ۹۵۱ واقعه ولادت دراین شهرستان به ثبت رسیده که از این تعداد ۴۴۶ مورد شهری و ۵۰۵ مورد روستایی است.

منصوری با بیان این که سال گذشته ۸۲۳ مورد ولادت در شهرستان ثبت شده است افزود: آمار ولادت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۵.۶درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: از مجموع ولادت های ثبت شده در سال جاری ۴۷۶ مورد پسر و ۴۷۵ مورد دختر می باشد یعنی در مقابل هر ۱۰۰ پسر یکصد دختر متولد شده است.

وی گفت: از مجموع ولادت های ثبت شده در شهرستان پلدختر ۱۴ مورد دو قلو می باشدو ۹۹.۶ درصد اسناد ولادت در مهلت قانونی قبل از ۱۵ روز ثبت شده است.

وی افزود: نام حسین با تعداد ۳۴ مورد و نام فاطمه ۵۱ مورد انتخاب اول والدین برای انتخاب نام نوزادان خود در هفت ماهه سال جاری بوده است.

رئیس ثبت احوال شهرستان پلدخترگفت: در همین رابطه از مجموع ۹۵۱ نوزاد متولد شده در شهرستان پلدختر نام های حسین با ۳۴ مورد امیر علی ۲۸ مورد، محمد ۲۵، علی ۲۵ مورد، محمد طاها ۲۳، فاطمه ۵۱، زهرا ۳۰ فاطیما ۲۵ مورد انتخاب اول والدین بوده که به ترتیب جنسیت بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده اند.

منصوری به آمار فوت شدگان شهرستان پلدختر اشاره کرد و افزود: در هفت ماهه سال جاری ۲۱۲ واقعه فوت شامل ۹۲ مورد شهری و ۱۲۰ مورد روستایی ثبت شده است.

وی تصریح کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۹.۱ درصد افزایش فوت در شهرستان پلدختر به ثبت رسیده است.

وی با بیان این که درهفت ماه سال گذشته ۱۷۸ مورد واقعه فوت در شهرستان پلدختر به ثبت رسیده است گفت: از مجموع فوت شدگان سال جاری تعداد ۱۲۰ مورد مربوط به مردان و ۹۲ مورد زن می باشد.

وی افزود: در هفت ماهه سال جاری در شهرستان پلدختر ۹۹.۵ درصد اسناد فوتی در مهلت قانونی ثبت شده است. #

خبرگزاری ایلنا احسان مهرابی – پلدختر

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز