خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر خرم آباد:

۱۳۰۰ متر از پروژه معین‌کوثر خرم‌آباد به ساخت اماکن ورزشی اختصاص داده شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۳۴۲

مسوولان این پروژه پس از شنیدن اظهارات اعضای شورای شهر خرم‌آباد در خصوص لزوم مکانی ورزشی برای ساکنان مجتمع و نیز مردم این بخش از شهر، حاضر شدند این مقدار زمین را به شهرداری خرم‌آباد اهدا کند.

عضو شورای سالامی شهر خرم‌آباد گفت: ۱۳۰۰ متر از پروژه معین‌کوثر خرم‌آباد به ساخت اماکن ورزشی اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، جافر وفایی‌سالارپور افزود: پس از برگزاری چند جلسه از سوی اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با پیمانکار پروژه معین‌کوثر در کیو، مسوولان پروژه متعهد شدند به دلیل تخریب سالن ورزشی ۲۲ بهمن‌، در یکی از طبقات تجاری پروژه، یک سالن ورزشی به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع «خارج از تعهدات» مابین شهرداری و سرمایه‌گذار به صورت ویژه و خارج از سهم شهرداری اختصاص دهند.

وفایی‌سالارپور تصریح کرد: مسوولان این پروژه پس از شنیدن اظهارات اعضای شورای شهر خرم‌آباد درباره لزوم مکانی ورزشی برای ساکنان مجتمع و نیز مردم این بخش از شهر، حاضر شدند این مقدار زمین را به شهرداری خرم‌آباد اهدا کند.

او خاطرنشان کرد: همه اعضای شورا به‌ویژه ورزشی‌های شورا به دلیل تخریب سالن ۲۲ بهمن در صدد جایگزین کردن مکانی مناسب و با کیفیت برای برگزاری تمرینات ورزشکاران بودند، لذا در چند جلسه پی در پی با مسوولان معین‌کوثر، به این موضوع پرداخته شد و خوشبختانه پس از بحثو بررسی‌های کارشناسانه‌، سرمایه‌گذار را متقاعد شد در یکی از طبقات مجتمع تجاری، سالنی به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع را به شهرداری و ورزش خرم‌آباد خارج از تعهد قرارداد اهداءکند.

وفایی افزود: جا دارد به خاطر این اقدام قابل تحسین، از طریق رسانه‌ها از مسوولان این شرکت تشکر کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز