خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار لرستان

محصولات شرکت پگاه لرستان استاندارد هستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۷۰۲

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار لرستان گفت:: پگاه یکی از برندهای معتبر کشور است که امروز مورد اعتماد مردم در سراسر کشور قرار دارد.

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار لرستان گفت: پگاه یکی از برندهای معتبر کشور است که امروز مورد اعتماد مردم در سراسر کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‏‎آباد، صیدعلی کورانی‏‎فر در مراسم کلنگ‎زنی کارخانه شیر خشک شرکت پگاه لرستان که با حضور مدیرعامل صنایع شیر ایران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر خرم‏‎آباد و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، گفت: فضای کشور امروز فضای توسعه، اشتغال، تولید و…است که باید از این فرصت پیش آمده حداکثر استفاده را ببریم.

وی عنوان داشت: با تلاش‎ها و پیگیری‏‎های استاندار لرستان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پشتیبانی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز شاهد توسعه این استان در بخش‎های مختلف این استان هستیم.

کورانی‏‎فر تصریح کرد: یکی از زیرساخت‏‎های اصلی توسعه کشور و استان فرودگاه است، این در حالی است که امروز پرواز فرودگاه خرم‎‏آباد از چهار پرواز در هفته به ۲۸ پرواز در سال‏‎جاری رسیده است.

این مسئول بیان داشت: در این مدت شاهد افزایش ۹۶ درصدی رشد مسافر در فرودگاه خرم‎‏آباد بوده‏‎ایم که این امر می‏‎تواند، زمینه‎سازی بخش خصوصی در استان را فراهم کند.

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار لرستان اضافه کرد: امروز شاهد فعال شدن کشت و صنعت لرستان بعد از چندین سال تعطیلی هستیم که می‏‎تواند، بخش زیادی از بیکاری این استان را حل کند.

وی از احداثمجتمع تجاری و مسکونی کیو در ۲۵ طبقه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان خبر داد و یادآور شد: این اعتبار بیش از اعتبارات یک ساله عمرانی استان لرستان است که می‏تواند در خدمت‎‏دهی به مردم استان و شهرستان خرم‏‎آباد نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

کورانی‏‎فر ادامه داد: استان لرستان دارای ظرفیت‎ها و پتانسیل‎های مختلف در زمینه‏‎های کشاورزی، صنعت، معدن، دامپروری و… است که می‏توانیم، با پرداخت تسهیلات از سوی صندوق توسعه ملی بخشی از این پتانسیل‎ها و ظرفیت‏‎ها را شکوفا کنیم، زیرا لرستان مستعد و بکر است و در این حوزه‏‎ها جای کار دارد.

وی افزود: پگاه یکی از برندهای معتبر کشور است که امروز مورد اعتماد مردم در سراسر کشور قرار دارد.

لازم به ذکر است، با حضور مدیرعامل صنایع شیر ایران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر خرم‏‎آباد و جمعی از مسئولان کشوری و استانی کلنگ‎ کارخانه شیر خشک شرکت پگاه لرستان به زمین زده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز