خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی؛

فغالیت مجدد کارخانه صنایع گهر دورود سبب ایجاد ۱۰۰۰ فرصت شغلی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۶۳۱

راه‌اندازی کارخانه بزرگ صنایع غذایی گهر می‌تواند نقش مهمی در توسعه استان و منطقه داشته باشد و برای بیش از یک هزار نفر اشتغال‌زایی کند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: راه‌اندازی کارخانه بزرگ صنایع غذایی گهر می‌تواند نقش مهمی در توسعه استان و منطقه داشته باشد و برای بیش از یک هزار نفر اشتغال‌زایی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دورود، عباس قائد رحمت در بازدید از کارخانه بزرگ صنایع غذایی گهر دورود در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: موانع و مشکلات این کارخانه از طریق آقای اژه‌ای و سایر مسئولان و رئیس سه قوه پیگیری شده و در ‌‌نهایت موانع قضایی رفع و بحثمزایده و تشریفات قانونی هم برگزار شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای این کارخانه افزود: راه اندازی کارخانه بزرگ صنایع غذایی گهر می‌تواند نقش مهمی در توسعه استان و منطقه داشته باشد و برای بیش از یک هزار نفر اشتغالزایی کند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صنایع غذائی گهر دورود در فضائی حدود ۵۰ هکتار زمین و ۱۰۰ هزار متر مربع سوله و تجهیزات و ماشین آلات احداثشده است که چند مدتی است توقیف شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با استاندار برای حل مشکلات این کارخانه گفت: دنبال برگزاری جلساتی هستیم که به همراه استاندار و دیگر مسئولان ارشد استان لرستان هر چه سریع‌تر به نتیجه برسیم و این مجموعه را به بهره برداری برسانیم.

عباس قائد رحمت در ارتباط با خطوط راه آهن سراسری شمال به جنوب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه راه آهن و شبکه ریلی فرسوده و اقداماتی شروع شده است و از مسیر استان مرکزی تا لرستان بازسازی چند قطعه آن آغاز شده و به بهره برداری رساندند.

وی افزود: یک قطعه آخر این مسیر ریلی هم که در هفته دولت افتتاح شد و دو قطعه یکی در دورود و یکی در ازنا باقی مانده است که این قطعات هم دارند تراورس‌های بتونی پیشرفته‌ای را نصب می‌کنند اما باید سرعت بیشتر شود به ویژه از شهرستان دورود به خوزستان چون تونل‌های زیادی در این مسیر صعب العبور است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بیان کرد: در اخباری که به ما دادند قرار است این خط را کاملا بتونی کنند که انتظار داریم سرعت دهند در غیر اینصورت مشکلاتی که دارد به وجود می‌آید راه آهن نمی‌تواند به اهداف خودش برسد و با مشکلات جدی تری روبرو می‌شود.

وی با اشاره به احتمال تلفات انسانی در مسیر ریلی جنوب تصریح کرد: اگر سرعت کند باشد احتمال دارد قطارهای مسافربری هم آسیب بینند که با تلفات انسانی رو به رو می‌شویم و من به وزیر محترم راه وشهرسازی هشدار می‌دهم که مواظب باشند.

قائد رحمت با اشاره به سوال نمایندگان لرستان و خوزستان از وزیر راه گفت: با نمایندگان استان لرستان و خوزستان هماهنگ شده که به زودی طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی در دستور کار مجلس قرار گیرد که این مشکل را هر چه سریع‌تر چاره اندیشی کنند.

وی اظهار کرد: اگر این اتفاق نیفتد هم بحثمشکلات حمل و نقل را در کشور داریم هم به ضرر راه آهن و وزارت راه است و هم بحثمسافر و مشکلات زیست محیطی را داریم که بعضا اتفاق افتاد حدود ۱۴۰ هزار قطعه ماهی را آسیب رساندیم در رودخانه‌ای که در مسیر است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس خاطرنشان کرد: از وزیر محترم تقاضا می‌کنم هر چه سریع‌تر چاره اندیشی کنند و این مشکل را به شکلی خاص حل کنند اعتبار ویژه‌ای اختصاص دهند و مشکل را حل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز