خبرگزاری کار ایران

مدیرکل جدید ورزش و جوانان لرستان؛

مهم‌ترین برنامه ورزش لرستان، محوری کردن اخلاق و نگاه علمی به ورزش است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۹۰۸

مدیرکل جدید ورزش و جوانان لرستان گفت: مهم‌ترین برنامه ورزش لرستان، محوری کردن اخلاق و نگاه علمی به ورزش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مدیرکل جدید ورزش و جوانان لرستان بر تکمیل پروژه‎های نیمه‎کاره ورزشی استان تأکید کرد.

علی‎یاور عزیزپور فرد درباره برنامه‎‌هایش اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه بنده، محوری کردن اخلاق و نگاه علمی به ورزش است.

وی با اشاره به وجود پروژه‎های نیمه‎تمام زیادی که در لرستان وجود دارد، اضافه کرد: قانون دست‎مان را باز گذاشته و می‌‎توانیم با تغییر کاربری و مشارکت بخش خصوصی این‎‌ها را سریع‎‌تر به بهره‎برداری برسانیم.

عزیزپور فرد خاطرنشان کرد: تاکنون این پروژه‎‌ها انحصاری بود و دولت خودش انجام می‌‎داد که الان اعتبارات دولتی کافی نیست و باید شرایط «برد برد» را برای بخش خصوصی فراهم کنیم که نه آنان احساس رنجش کنند و نه ما و هم شهروند‌ها بتوانند از پروژه‎های ورزشی استفاده کنند.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان لرستان تأکید کرد: باید کاری کنیم که سرمایه بخش خصوصی در بحثپروژه‎‌ها برگشت بخورد و در این صورت ساخت و سازهای ورزشی با شتاب بیشتری صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: هیچ پروژه ورزشی جدیدی را کلنگ‎زنی نخواهیم کرد و اولویت با پروژه‎های فعلی است که هنوز تکمیل نشده‎اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز