خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی؛

پلدختر قطب کشاورزی لرستان است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۰۱

پلدختر قطب کشاورزی است و ایجاد موتور تلمبه و ایستگاه پمپاژ می‌تواند تحولی در کشاورزی و معاش این شهرایجاد کند و در نهایت این امید را داشته باشیم که مساله بیکاری در این شهرستان مرتفع شود.

علی کاییدی، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، در بازدید از شرکت آب منطقه‌ای لرستان با بیان این مطلب گفت: پلدختر قطب کشاورزی است و ایجاد موتور تلمبه و ایستگاه پمپاژ می‌تواند تحولی در کشاورزی و معاش این شهر ایجاد کند و در ‌‌نهایت این امید را داشت که مساله بیکاری در این شهرستان نسبت به گذشته مرتفع گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای لرستان، علی کاییدی در خصوص سه ایستگاه پمپاژ پلدختر اظهار داشت: عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ جایدر در سال ۸۸ آغاز و تا کنون ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه شده و دارای پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد می‌باشد و اعتبار امسال این پروژه چهار میلیارد تومان است.

وی در خصوص ایستگاه پمپاژ واشیان گفت: عملیات اجرایی آن از سال ۸۳ آغاز و تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با بهره برداری از آن یک هزار و ۲۵۰ هکتار از اراضی دیم به آبی تبدیل می‌شود واعتبار امسال این پروژه ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایستگاه پمپاژ چم مهر تکمیل شده و بنا به درخواست مردم محل خط انتقال به طول ۶ کیلومتر به منظور اشراف بیشتر برزمین‌های کشاورزی با هزینه یک میلیارد تومان در حال اجراست.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای با رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو جهت تامین اعتبار ۸۰ میلیارد تومان برای چهار ایستگاه پمپاژ جایدر، واشیان، چم مهر پلدختر و فیض آباد سلسله قول مساعد دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز