خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان در بیانیه‌ای اعلام کرد؛

هفته دفاع مقدس، یادآور افتخارات و رشادت‌های ملت ایران است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۰۰

هفته دفاع مقدس یادآور مردانی است که مردانگی آفریدند و گرامی می‌داریم یاد و خاطره آن بزرگ مردان را و از یاد نمی‌بریم که بودن خود را مدیون نبودنشان هستیم.

استاندار لرستان طی بیانیه‌ای، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات و رشادتهای ملت بزرگ ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در بیانیه هوشنگ بازوند استاندار لرستان آمده است: هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات، شهامت‌ها و رشادت‌های ملت بزرگ ایران است. هفته دفاع مقدس یادآور مردانی است که مردانگی آفریدند و گرامی می‌داریم یاد و خاطره آن بزرگ مردان را و از یاد نمی‌بریم که بودن خود را مدیون نبودنشان هستیم و این هفته چه آغاز مقدسی است برای زنده نگاه داشتن یاد آن عزیزان.

امروز اگر انقلاب اسلامی ایران توانسته است در مقابل زیاده خواهی‌ها و یاوه سرایی‌های استکبار جهانی چون کوه استوار ایستادگی کند، در سایه اتکا به پشتوانه معنوی و میراثگرانبهای حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس است که توانستند با دست خالی و دلی سرشار از عشق و ایمان در مصاف با اهریمنان و استکبار جهانی خم به ابرو نیاورده و دشمن تا بن دندان مسلح را به زانو در آورند.

هفته دفاع مقدس به عنوان درخشان‌ترین برهه از تاریخ معاصر ایران، یادآور رشادت‌های مردان و زنانی است که گرانبها‌ترین سرمایه حیات خویش را در طَبَق اخلاص نهاده و با اقتدا به ولی امرشان، دست به خلق حماسه‌ای ماندگار زدند.

استاندار لرستان در پایان این پیام با گرامیداشت این ایام، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را تبریک گفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز