خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج ورشکاران لرستان:

آسیب‌های ماهواره در بین جامعه ورزشی لرستان تبیین می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۴۰۰

جلسه شورای قشر و شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج ورزشکاران لرستان در محل اداره کل ورزش و جوانان لرستان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج ورشکاران لرستان گفت: آسیب‌های ماهواره در بین جامعه ورزشی لرستان تبیین می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ پاسدار بهروز بازگیر در جلسه شورای قشر و شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج ورزشکاران لرستان که در محل اداره کل ورزش و جوانان لرستان برگزار شد، بیان داشت: تبلیغات و فضا سازی و انجام فعالیت‌های مبتکرانه در اماکن ورزشی، برگزاری جلسات توجیهی برای مربیان، مسئولان اماکن ورزشی و ورزشکاران، برگزاری نشست‌های عمومی روشنگرانه با حضور حداکثری جامعه ورزشی استان در فصل تابستان از جمله برنامه‌هایی هستند که با هدف تبیین آسیب‌های ماهواره توسط سازمان بسیج ورشکاران لرستان برگزار می‌شوند.

وی با اشاره به فرموده هبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ماهواره گنداب فسادی است که تیرهای زهرآگین خود را به سمت کشور‌ها هدف گیری می‌کند افزود: امروز بیش از س۳۰ هزار شبکه ماهواره‌ای در سطح دنیا فعال هستند و از این تعداد سه هزار شبکه در ایران قابل دریافت هستند.

مسئول سازمان بسیج ورشکاران لرستان گفت: در کشورمان هشت شبکه ماهواره‌ای سیاسی تجزیه طلب، سه شبکه سیاسی بیگانه، ۸۰ شبکه مصرف گرایی، پوشش و مد، ۲۴ شبکه دینی و مذهبی، ۱۹ شبکه کودک و نوجوان و ۴۸ شبکه فیلم، سریال و سرگرمی قابل دریافت هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز