خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی خرم آباد؛

هشت ایستگاه آتش نشانی در خرم آباد وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۰۱

در حال حاضر هفت ایستگاه ویژه عملیات آتش نشانی و یک ایستگاه ویژه عملیات امداد و نجات این سازمان در شهر خرم آباد فعال است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی خرم آباد گفت: در حال حاضر هفت ایستگاه ویژه عملیات آتش نشانی و یک ایستگاه ویژه عملیات امداد و نجات این سازمان در شهر خرم آباد فعال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، منوچهر ططرپور افزود: این در حالی است که نرم جهانی ایستگاههای آتش نشانی، به ازای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه تعریف شده و خرم آباد در مقایسه با نرم جهانی، شرایط مطلوبی دارد.

وی ادامه داد: پراکنش ایستگاههای آتش نشانی در سطح خرم آباد مطلوب بوده و عملکرد این ایستگاه‌ها در زمان وقوع حوادثو آتش سوزی‌ها نیز قابل قبول است.

وی با بیان اینکه برخی تجهیزات ایستگاههای آتش نشانی خرم آباد باید به روز رسانی شوند، اظهار داشت: ستاد بحران استان لرستان، اعتباری به منظور خرید تشک نجات به آتش نشانی خرم آباد اختصاص داده و هم اکنون خرید این تشک‌ها در دست اقدام است.

وی ادامه داد: ۱۸۶ نفر در آتش نشانی خرم آباد مشغول فعالیت هستند که در استانداردهای جهانی، به ازای هر دو هزار نفر جمعیت، فعالیت یک نیروی آتشی نشان تعریف شده است.

ططرپور گفت: همچنین نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد در برخی مواقع برای انجام عملیات امداد و نجات به محورهای بیرون از شهر از جمله زاغه و محور آزادراهی پل زال اعزام می‌شوند..

ˈمنوچهر ططرپورˈ افزود: در پی تماس‌های مردمی مبنی بر غرق شدن این فرد در داخل دریاچه تفریحی زیباکنار(کیو) شهر خرم آباد، ماموران آتش نشانی شهرداری با حضور در محل و با نظارت نیروی انتظامی، جسد فرد غرق شده را از داخل دریاچه بیرون آوردند.

وی با اشاره به اینکه هیچ اثر و یا جراحاتی بر پیکر این پیرمرد غرق شده مشاهده نشده، اظهار کرد: علت غرق شدن نامبرده هنوز مشخص نیست و باید موضوع از طریق پزشکی قانونی بررسی و مشخص شود.

به گفته وی، جسد فرد غرق شده برای بررسی‌های پزشکی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شده است.

ططرپور با اشاره به وجود حفاظ و فنس در اطراف این دریاچه، افزود: علت غرق شدن این شخص در داخل دریاچه مشخص نیست و باید موضوع به صورت دقیق از سوی مراجع رسمی، مورد بررسی قرار گیرد.

دریاچه تفریحی زیباکنار(کیو) به عنوان یکی از مراکز تفریحی و گردشگری در داخل شهر خرم آباد قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز