خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم آباد

کوه پیمایی خانوادگی در بام شهر خرم آباد برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۱۱۲

این کوه پیمایی خانوادگی روز جمعه دوم خردادماه در ساعت هشت صبح در محل بام شهر آغاز می شود.

شهردار خرم آباد از برگزاری کوه پیمایی بزرگ خانوادگی در بام شهر خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، محمد مهرابی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های شهرداری خرم آباد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات حاج عمران اظهار داشت: فضاسازی تبلیغی شهر با نصب تصاویر شهدای لرستانی دو عملیات بیت المقدس و حاج عمران از جمله فعالیتهای صورت گرفته است.

وی به آذین بندی شهر با رویکرد جدید اشاره کرد و بیان داشت: برای برگزاری برنامه های امسال چندین جلسه با دستگاههای مرتبط برگزار و برنامه های مشترکی تدارک دیده شده است.

شهردار خرم آباد از برگزاری کوه پیمایی بزرگ خانوادگی در محل بام شهر خرم آباد خبر داد و افزود: این کوه پیمایی خانوادگی روز جمعه دوم خردادماه در ساعت هشت صبح در محل بام شهر آغاز می شود.

مهرابی با بیان اینکه سرویس های ایاب و ذهاب برای انتقال رایگان مردم از سطح میادین اصلی شهر به محل برگزاری راهپیمایی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: علاوه بر برنامه های متنوع فرهنگی به شرکت کنندگان نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

وی همچنین به برگزاری مراسم دعای روح بخش کمیل به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان و شهدای عملیاتهای حاج عمران و بیت المقدس اشاره کرد و یادآور شد: این برنامه نیز با حضور حجت الاسلام ادیب یزدی در محل تپه شهدای گمنام خرم آباد برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز