خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرم آباد:

افزایش اقامت مسافران به بهبود اقتصاد لرستان کمک می کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۶۹۳

هدف ما از افزایش اقامت بهبود اقتصاد استان است و حال آنکه بازار در این ایام از این فرصت به‎خوبی استفاده نکرد.

فرماندار خرم آباد گفت: هدف ما از افزایش اقامت بهبود اقتصاد استان است و حال آنکه بازار در این ایام از این فرصت به‎خوبی استفاده نکرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حبیب‎الله خجسته‎پور در جلسه استاندار با فرمانداران بیان کرد: خوشبختانه در خرم‎آباد میانگین اقامت از ۱.۵ شب به ۳.۲ رسیده است.
وی با بیان اینکه در ایام نوروز کمبود مراکز اقامتی نظیر هتل‎‌ها، مهمان‎پذیر‌ها و متل‎‌ها احساس می‌‎شد، اضافه کرد: امیدواریم در این باره مساعدت‎های لازم صورت گیرد چراکه هدف ما از افزایش اقامت بهبود اقتصاد استان است و حال آنکه بازار در این ایام از این فرصت به‎خوبی استفاده نکرد.
فرماندار خرم‎آباد گفت: مهمانان نوروزی از راه‎های دسترسی به مراکز تفریحی و آسفالت سطح شهر خرم‎آباد گلایه‎مند بودند.

خجسته‎پور تصریح کرد: متأسفانه ادارات شهرستان خرم‎آباد در ادارات کل محو شدند و انتظار می‌‎رود مدیران کل و معاونین استاندار مساعدت لازم را داشته تا مدیران شهرستانی به این خودباوری در جهت احیای ادارات شهرستانی برسند.
فرماندار خرم‎آباد با انتقاد از اینکه در برخی از برنامه‎‌ها دیده شده که فرمانداران برای برگزاری برخی برنامه‎‌ها نظیر دهه فجر از ادارات کمک‎های مالی می‌‎طلبد، اظهار کرد: این امر شأن فرمانداران را زیر سوال می‌‎برد، چگونه می‌‎توان از کسی درخواست کمک کرد و سپس به کارش نظارت داشت.
وی بیان کرد: نیاز است برای برگزاری این گونه مراسمات یک بودجه خاص در نظر گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز