خبرگزاری کار ایران

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان:

تابلو معرفی جاذبه‌های گردشگری لرستان در اتوبان " تهران‌ - قم " نصب شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۷۵

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان گفت: تابلو معرفی جاذبه‌های گردشگری لرستان در اتوبان " تهران‌ - قم " نصب شد.

ایلنا: مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان گفت: تابلو معرفی جاذبه‌های گردشگری لرستان در اتوبان " تهران‌ - قم " نصب شد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان گفت: به منظور معرفی ظرفیت‌ها، جاذبه‌ها و قابلیت‌های گردشگری و تاریخ و تمدن کهن استان لرستان، تابلویی با عنوان " لرستان، سرزمین فرهنگ و تمدن " در بزرگ‌راه " تهران‌ - قم " نصب شده است.

" رضا سپهروند " با اشاره به پی‌گیری‌ها و تاکیدات جدی استاندار لرستان در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان و زمینه‌سازی برای رشد و توسعه صنعت گردشگری لرستان از طریق ارائه قابلیت‌های منحصربه‌فرد فرهنگی، طبیعی، تاریخی و گردشگری استان، افزود: این تابلو با اخذ مجوزهای لازم و همچنین پی‌گیری‌های جدی استاندار لرستان در کیلومتر ۳۰ اتوبان " تهران‌ - قم " نصب شده است.

وی اظهار کرد: این تابلو با ۹۰ مترمربع مساحت و طراحی زیبا که نمادی از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان لرستان است، بعد از پل فرودگاه بین‌المللی امام خمینی‌(ره) نصب شده که می‌تواند نقش مهمی در معرفی هر چه بهتر استان لرستان در راستای توسعه صنعت گردشگری و افزایش گردشگران داخلی و خارحی برای سفر به استان داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز