خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان:

ستاد اسکان آموزش و پرورش لرستان آمادگی پذیرایی مطلوب از مهمانان نوروزی را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۴۴۴

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان: پیش‌بینی می‌کنیم سهم آموزش و پرورش لرستان در استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی در این استان به بیش از ۱۰۰ هزار نفر برسد‌.

ستاد اسکان آموزش و پرورش استان آمادگی پذیرایی مطلوب از مهمانان نوروزی را دارد و پیش‌بینی می‌کنیم که سهم آموزش و پرورش لرستان در استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی در این استان به بیش از ۱۰۰ هزار نفر برسد‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان درتشریح فعالیت ستاد اسکان مهمانان نوروزی گفت‌: ستاد اسکان آموزش و پرورش استان آمادگی پذیرایی مطلوب از مهمانان نوروزی را دارد و پیش‌بینی می‌کنیم که سهم آموزش و پرورش لرستان در استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی در این استان به بیش از ۱۰۰ هزار نفر برسد‌.

" گودرز کریمی‌فر " افزود: برای اسکان مهمانان نورزی در ۱۰ شهرستان استان لرستان ۱۴۸ فضای آموزشی‌، فرهنگی و رفاهی شامل خانه معلم‌، اردوگاه دانش‌آموزی‌، پردیس فرهنگیان و آموزشگاه‌های مختلف با ظرفیت ۱۵۰۰ اتاق آماده شده است.

وی تصریح کرد: بسته به نوع امکانات رفاهی این مراکز در درجه‌های ویژه‌، یک، دو و سه مشخص شده و تلاش می‌کنیم درجه‌های رفاهی پایین‌تر را ارتقا دهیم‌.

کریمی‌فر افزود: مهیا کردن شرایط و امکانات اسکان نوروزی با حمایت استاندار لرستان صورت گرفت که جا دارد در این خصوص جا دارد از حمایت و پشتیبانی بالاترین مقام اجرایی استان قدردانی کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه از اجرای ضریب حقوقی سال ۹۳ فرهنگیان لرستان خبر داد و گفت: در جلسه‌ی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور که پنج‌شنبه ۲۲ اسفند‌ماه با حضور وزیر در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار گردید‌، نحوه اجرای ضریب حقوقی فرهنگیان در سال ۹۳ ابلاغ شد.

کریمی‌فر افزود‌: بر این اساس و در اقدامی کم‌سابقه، ادارات کل آموزش و پرورش استان در هفته پایانی اسفند ۹۲ نسبت به صدور احکام حقوقی اقدام می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز