خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان خبرداد:

خلع سلاح شکارچیان غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۳۹۶

در پی گشت وکنترل نیروهای اجرایی در سطح منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد به شکارچی غیرمجازی برخورد نموده که اقدام به شروع به شکار در منطقه موصوف نموده بود.

مدیر کل محیط زیست لرستان گفت: در پی گشت وکنترل نیروهای اجرایی در سطح منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد به شکارچی غیرمجازی برخورد نموده که اقدام به شروع به شکار در منطقه موصوف نموده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد مدیر کل محیط زیست لرستان گفت: در پی گشت و کنترل نیروهای اجرایی سفیدکوه خرم آباد در سطح منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد به شکارچی غیرمجازی برخورد نموده که اقدام به شروع به شکار در منطقه موصوف نموده بود.
بازگیر خاطر نشان ساخت: قبل از هرگونه اقدام به شکار، توسط نیروهای جرایی سفید کوه خرم آباد دستگیر شدند و از نامبرده یک قبضه اسلحه غیرمجاز کلت کمری(رولول) و یک قبضه اسلحه تک لول غیرمجاز به همراه فشنگهای کلت و ساچمه کشف شد.
مدیر کل محیط زست اظهار کرد: پرونده حقوقی تشکیل وجهت سیرقانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

همچنین اسلحه های کشف شده تحویل مقامات قضایی شهرستان خرم آباد که جا دارد از همکاری زیست محیطی این قضات عزیز تشکر نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز