خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

زمین های شناسای شده آماده ی استفاده در طرح نهضت ملی مسکن هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۴۵۶

استاندار لرستان گفت: زمین های بالقوه در استان برای طرح نهضت ملی مسکن شناسایی شده و آماده ی استفاده برای این طرح می باشند.

به گزارش ایلنا، ابوطالب شفقت امروز شنبه پنجم خرداد در حاشیه ی جلسه ی شورای مسکن که به صورت وبینار و به ریاست مخبر سرپرست ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، عنوان کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن از تعهدات دولت بوده و برای  استانداران کشور این تعهد باقی است و ما خود را متعهد به این فرمان و برنامه رئیس‌جمهور دانسته و دنبال می کنیم.

وی در ادامه قانون بازار مسکن را یکی دیگر از دستور کارهای این جلسه عنوان کرد و گفت: در این جلسه مصوب شد استانداران متناسب با استان قانون تورم را بررسی و در قیمت مسکن مداخله داشته باشند.

استاندار لرستان ادامه داد: در این راستا سه پارامتر از جمله میزان تورم در استان، نرخ تورم مسکن و همچنین نرخ تورم مصالح مرتبط با مسکن در استان احصا خواهند شد تا بتوانیم پیشنهاد خود را به شورای‌عالی مسکن در سطح کشور ارائه کنیم.

شفقت در ادامه خطاب به مردم استان تصریح کرد: برخی از رسانه‌ها و اپلیکیشن‌ها در حوزه مسکن ورود ناصوابی می‌کنند، انتظار داریم در این زمینه هوشیار باشند، راه و شهرسازی و دیگر دستگاه‌های مرتبط هم در این‌ رابطه با راه‌اندازی گروه گشت و بازرسی‌ها با تخلفات به‌شدت برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز