خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مطرح کرد؛

افتتاح مجتمع آوای "کوچه فیلم" گام اول در تحقق شعار سال در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۰۹۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افتتاح مجتمع آوای "کوچه فیلم" بروجرد را گام اول در تحقق شعار سال در این استان عنوان کرد.

به گزارش  ایلنا،  اعظم روانشاد روز شنبه یکم اردیبهشت ماه در آیین افتتاح مجتمع چند منظوره "آوای کوچه فیلم"ضمن تبریک تحقق وعده صادق و تشکر از زحمات رزمندگان سپاه اسلام و هنرمندان که همواره پای کار جریان‌های انقلاب بوده‌اند، گفت: بروجرد در همه عرصه‌های فرهنگی، هنری، تاریخی هنرمندان، بزرگان و جوانان ارزشمندی دارد. 

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این مجتمع، لرستان نخستین گام در تحقق شعار سال را برداشت، بیان کرد: یکی از شاخصه‌های تحقق شعار سال حضور حلقه‌های میانی است و افتتاح این مجموعه بدون  دریافت کمکی از بخش دولتی مصداق بارز این اصل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه امسال در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحقق طرح شهید آوینی به عنوان یک رسالت مهم دنبال می‌شود، افزود:  کارهای فاخر ی که جامعیت فرهنگی هنری داشته باشند و جریان‌سازی فرهنگی ایجاد کنند حمایت خواهند شد. 

وی با اشاره به حمایت هنرمندان لرستانی از عملیات «وعده صادق» و قدردانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در انجام موفقیت‌آمیز این عملیات راهبردی گفت: هنرمندان، سینماگران و اهالی فرهنگ لرستان با واکنش‌های خود در بزنگاه‌های مختلف ثابت کرده‌اند به رسالت بزرگ انسانی و تاریخی خویش همواره پایبند هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز