خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و صنعتی باید به صورت کامل، عینی و عملی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۴۸

استاندار لرستان در بازدید از مجتمع درحال ساخت پتروشیمی خرم آباد بر اجرای دقیق و کارشناسی این طرح به طور کامل و بهره برداری مناسب و جامع از آن در قالب چندین مرحله به صورت عملی تاکید کرد.

استاندار لرستان در بازدید از مجتمع درحال ساخت پتروشیمی خرم آباد بر اجرای دقیق و کار‌شناسی این طرح به طور کامل و بهره برداری مناسب و جامع از آن در قالب چندین مرحله به صورت عملی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، بازوند دراین بازدید افزود: باید به گونه‌ای عمل کنیم که طرح در قالب فازبندی و مرحله بندی مشخص به ترتیب تکمیل و آماده بهره برداری شود.

وی اظهار کرد: افتتاح و بهره برداری دقیق و جامع از طرح موجب می‌شود تا مردم به خوبی طعم شیرین خدمت و کار و تلاش در عرصه آبادانی استان را بجشند.

به گفته وی، افتتاح نیمه کاره و نمادین از طرح‌ها و پس از آن‌‌ رها شدن پروژه یکی از معضلات جدی در مسیر رشد و توسعه استان است که موجب اتلاف انرژی و سرمایه‌های اقتصادی استان خواهد شد.

وی افزود: برهمین اساس، طرح پتروشیمی لرستان باید به صورت فازبندی کار‌شناسی برای اجرا و بهره برداری مشخص شود و در یک برنامه معین از ابتدای سال اینده شاهد افتتاح مراحل مختلف آن به صورت کامل و عینی و عملی باشیم.

استاندار لرستان همچنین از راهدارخانه رازان واقع در مسیر شمال به جنوب کشور و در کیلومتر ۴۰ جاده خرم آباد به تهران بازدید و با جمعی از پرسنل راهداری این مراکز به گفتگو پرداختند ایشان از ماشین آلات و تجهیزات موجود در این راهدارخانه جهت انجام برف روبی و عملیات راهداری زمستانی و چگونگی انجام عملیاتهای امداد و نجات هلال احمر بازدید و در جریان نحوه عملکرد دستگاه‌ها قرار گرفتند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز