خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان خبر داد؛

احداث ۱۰۸ واحد کارگاهی در چهار شهر لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۱۴۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از احداث ۱۰۸ واحد کارگاهی در ۴ شهرستان کوهدشت، دورود، خرم‌‌آباد و الیگودرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرزاد محمدی در مراسم عملیات اجرایی احداث ۲۴ واحد کارگاهی کوچک مقیاس در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان دورود اظهار کرد: اقدام جدیدی در سطح شهرک‌های صنعتی با مدیریت معاونت اقتصادی برنامه ریزی شده است و در این راستا ۱۰۸ واحد کارگاهی شامل ۳۶ واحد در کوهدشت، ۲۴ واحد در شهرک صنعتی شماره سه خرم‌آباد، ۲۴ واحد در دورود و ۲۴ واحد در الیگودرز احداث می‌شود.

وی ادامه داد: بیشترین آمار پیمان سپاری در لرستان صورت گرفته و امیدواریم این واحدهای کارگاهی در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: ۲۴ واحد کارگاهی کوچک مقیاس در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان دورود طی مدت ۶ ماه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه سه هزار و ۶۰۰ متر برای این کارگاه در نظر گرفته شده است گفت: یک هزار میلیارد ریال برای احداث ۱۰۸ واحد کارگاهی در لرستان پیش‌بینی شده است که در صورت اجرا، برای ۴۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند و با کمترین متراژ سرانه زمین، بالاترین‌ میزان اشتغالزایی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه واحدهای کارگاهی کوچک مقیاس با مساحت کمتر از ۵۰۰ مترمربع به صورت قطعی و اجاره ای در این شهرک ها واگذار می شود افزود: باتوجه به شعار سال و ضرورت رشد تولید، مجتمع های کارگاهی در ابعاد ۲۰۰ تا ۵۰۰ متر مربع در عرصه شهرک های صنعتی لرستان طراحی شده است و بدون محدودیت در اختیار عموم قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز