خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۲۹

وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی " حجت‌اله فراشی " را به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌ لرستان منصوب کرد.

وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی «حجت‌اله فراشی» را به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌ لرستان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از خرم آباد به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، «عبدالرضا رحمانی‌فضلی» در حکمی «حجت‌الله فراشی» را به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌ لرستان منصوب کرد.

در حکم صادره آمده‎است:
جناب آقای حجت‌الله فراشی
سلام علیکم
با استناد بند ۵ مصوبات نود و یکمین جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر و بنا به پیشنهاد استاندار محترم و رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان منصوب می‌نمایم.
برگزاری منظم و موثر جلسات شورا و پیگیری مصوبات آن، نظارت بر تشکیل شوراهای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های تابعه ایجاد همکاری و هماهنگی بین تمام دستگاه‌های عضو شورا به‌منظور اجرای اقدامات موثر در حوزه مقابله با عرضه خصوصاً پاکسازی چهره استان و نقاط آلوده شهر‌ها از معتادین، انجام فعالیت‌های پیشگیرانه با همفکری دانشگاهیان و فرهیختگان استان با رویکرد اجتماعی نمودن امر مبارزه با موادمخدر با استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین جامعه، اجرای راهکارهای درمان برای کاهش آسیب و حمایت‌های اجتماعی و درمان معتادان و ایجاد زمینه‌های لازم جهت اشتغالزایی آنان، پیگیری جدی مجازات مجرمین مواد مخدر و ضربه زدن به بنیادهای اقتصادی قاچاقچیان، رعایت انضباط اداری و مالی و ارائه گزارش‌های فصلی از جمله مواردی است که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق، کارآمد هدفمند و مبتنی بر اصول نسبت به تحقق آن اهتمام و تلاش کنند.
توفیق شما را در راستای انجام ماموریت خطیر و اجرای برنامه‌ها با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در محل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از درگاه پروردگار قادر و متعال خواستارم.

لازم به ذکر است؛ فراشی پیش از این به عنوان رییس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان مشغول به خدمت بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز