خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

۳۹۰ روستا در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۲۴۸

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ۳۹۰ روستا و ۹۴۶ واحد صنعتی استان در طی فعالیت ۲ ساله دولت سیزدهم از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

به گزارش ایلنا، کرم گودرزی روز پنجشنبه - هیجده آبان ماه - در آیین افتتاح گازرسانی به شهر شول‌آباد الیگودرز و ۳۸ روستای تابعه با اشاره به اینکه از ۳۳ شهر لرستان ۳۲ شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار کرد: ضریب نفوذ گازشهری ۹۹.۹۷ درصد است و از سه هزار و ۴۲۹ روستای واجد شرایط گازرسانی لرستان ۲ هزار و ۳۴۸ روستا معادل ۹۷.۹ درصد از این خدمت برخوردار هستند.

وی افزود: پنج مصوبه سفر به این شرکت ابلاغ شد که گازرسانی به ۱۱۳ روستا با یکهزار و ۶۹۰ میلیارد ریال بعد از ۶ ماه سفر محقق شد و هزینه های گازرسانی به منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز توسط شرکت گاز پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان، گازرسانی به کارخانه آهک هیدراته پل‌دختر را از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: این مصوبه نیز انجام و گازرسانی به این واحد در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

گودرزی افزود: در مجموع ضریب گازرسانی شهری و روستایی در لرستان به ۹۹.۳ درصد رسیده که با توجه به شرایط رویشی و سخت گذری منطقه زاگرس کار بزرگی است.

 وی خاطر نشان کرد: از مجموع ۱۹۷ روستای واجد شرایط الیگودرز نیز ۱۳۶ روستا از نعمت گاز بهره مند هستند و ضریب نفوذ گازروستایی در این منطقه ۹۲.۱۳ درصد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز