خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز فارس خبرداد؛

جهش گاز رسانی در استان به ۹۹ درصد رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۶۸۶

مدیر عامل شرکت گاز فارس گفت: عملیات اجرایی گاز رسانی به ۴۱ روستا با بیش از ۵۰۰ طرح آغاز در هفته دولت آغاز خواهد شد و در پایان این عملیات بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر میدانشاهی امروز یکشنبه در نشست خبری افزود: در هفته دولت ۹۳۶پروژه با اعتباری بالغ بر ۲هزار و ۲۰۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد؛ افتتاح این طرح ها که در برخی مناطق استان کلید خورده است نوید بخش توسعه و محرومیت زدایی است.

وی اظهار کرد: در این ایام ۹۳۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲هزار و ۲۰۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت گاز فارس با بیان اینکه پروژه‌های گازرسانی در ۲شهر، ۶۳ روستا و ۳۳۰ واحد صنعتی افتتاح خواهد شد، افزود: از مجموع ۱۲۲ شهر استان به ۱۱۹ شهر گازرسانی شده بود و طی دو سال گذشته تا به امروز چهار شهر دیگر از نعمت گاز بهره مند شدند.

میدانشاهی با بیان اینکه جهش گاز رسانی در استان به ۹۹ درصد رسیده است، در رابطه با گازرسانی به روستاها گفت: در حال حاضر د۲ هزار و ۵۰۸ روستا مشمول گازگرسانی هستند که از مرداد ماه سال ۱۴۰۰ تا مرداد ماه سال جاری ۲۳۸ روستا گاز رسانی شد و تعداد روستاهایی که از نعمت گاز بهره مند شدند به ۲ هزار و ۴۳۹ روستا رسید.

مدیر عامل شرکت گاز فارس به پوشش ۹۸درصدی گازرسانی در روستاهای فارس اشاره کرد و گفت: تا پایان سال جاری تمامی روستاهای مشمول گاز رسانی از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

وی ادامه داد: با گازرسانی به حوزه صنعت در یک سال آینده شاهد رکورد بی‌نظیری در استان فارس خواهیم بود.

میدان‌شاهی گفت: در دولت سیزدهم در هر چهار ساعت به یک‌ صنعت، در هر ۲روز به یک روستا و در هر سه ماه به یک شهر گاز رسانی شده است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری گازرسانی به چهار شهر جویم، رستاق، دهکویه و عماد شهر انجام می‌شود، افزود: در این هفته عملیات اجرایی گازرسانی به ۴۱ روستا و ۵۰۰ صنعت آغاز می‌شود که مجموع شبکه واگذاری به هزار و ۳۰۰ کیلومتر و تعداد انشعابات به هشت هزار و ۲۰۰ فقره و خانوار تحت پوشش به میزان ۱۰هزار و ۴۰۰ خانوار افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز فارس در رابطه با اقدام جهادی در حوزه گاز رسانی به صنایع گفت: طی ۲ سال گذشته، عملیات گاز رسانی به یک هزار و ۵۰۶ صنعت استان صورت گرفت و بیش از ۸۸ درصد صنایع استان از گاز بهره مند شدند.

وی اظهار کرد: از ۹۴۳ صنایع باقی مانده بدون گاز، تعداد۸۴۶ واحد صنعتی در در دست اجرا توسط پیمانکار است و برای ۱۴ واحد عملیات گازرسانی در دست طراحی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز