خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان خبرداد؛

نصب هشت هزار و ۵۰۰ فقره انشعاب آب در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۱۳۹

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: هشت هزار و ۵۰۰ فقره انشعاب آب امسال در این استان نصب شده که نسبت به سال گذشته از رشد ۶۸ درصدی برخوردار است.

به گزارش ایلنا، یاسر اکبریان روز یکشنبه - سی مهرماه - در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این افزایش در همه شهرهای استان و در بین مشترکان خانگی و غیرخانگی بویژه در طرح نهضت ملی مسکن بوده است.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته و افزایش پیمانکاران حرفه ای و همچنین ایجاد چندین نقشه راه همچون اصلاح قراردادهای نصب جهت نصب انشعابات سنوات گذشته، قراردادهای تفاهم نامه‌ای نصب انشعابات و همکاری مطلوب معاونت بهره برداری و توسعه آب و مشترکان شرکت برای عملیاتی کردن درخواست‌های مشترکان اقداماتی بوده که جهت تسریع در خرید و نصب انشعابات آب صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت آبفا لرستان تاکید کرد: انتظار می‌رود مشترکان به منظور جلوگیری از افزایش هزینه‌ها و ایجاد خسارت به شبکه توزیع آب حتما قبل از شروع هرگونه ساخت و ساز به امور مشترکان محل سکونت خود مراجعه و درخواست های خرید انشعاب را مطرح نمایند تا کارشناسان مربوطه ضمن بازدید از محل درخواستی نسبت به شروع فرآیند نصب اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز