خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان خبر داد؛

اختصاص اعتبار جهت تکمیل ۱۷ طرح ملی شرکت آب و فاضلاب گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۸۲۴

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان گفت: اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال جهت تکمیل ۱۷ طرح ملی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از رشت، مازیار علی‌پور با اعلام خبر تخصیص اعتبار گفت: پیرو تصویب بودجه سال جاری و به تبع آن ابلاغ بودجه کل کشور و ضوابط اجرایی آن در سال ۱۴۰۲، همچون سنوات گذشته از محل ردیف پیوست قانون، اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال جهت اجرا و تکمیل ۱۷ طرح ملی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اختصاص یافت.

علی‌پور تصریح کرد: ۵ طرح از ۱۷ طرح ملی مربوط به پروژه‌های آبرسانی و ۱۲ طرح مربوط به ایجاد تأسیسات فاضلاب می‌باشند که در سطح شهرستانهای استان در حال اجرا هستند.

وی افزود: این اعتبار از رشد قابل ملاحظه‌ای نسبت به مدت مشابه برخوردار است.

علی‌پور بیان داشت: همچنین به منظور هزینه کرد دقیق و جذب حداکثری اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۱، و با هدف راهبری پروژه‌های عمرانی براساس شرح عملیات اجرایی در موافقت‌نامه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای شرکت، سلسله جلساتی با محوریت معاونت برنامه ریزی وتوسعه سرمایه‌گذاری و دبیری دفتر کنترل طرح‌ها و مدیریت پروژه، با حضور مدیران مناطق ۱۷گانه و نیز نماینده معاونت بهره برداری و توسعه آب و ذیحسابی اعتبارات عمرانی شرکت طی ۱۰ روز در محل دفتر معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری شرکت آبفای گیلان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز