خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه لرستان؛

عشایر همواره در مبارزه با دشمن با جانفشانی در راه انقلاب گام برداشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۱۳۲

فرمانده سپاه لرستان گفت: عشایر همواره در مبارزه با دشمن با جانفشانی در راه انقلاب گام برداشته‌اند و با تقدیم شهدا خود را ثابت کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، سردار مرتضی کشکولی  روز دوشنبه - هفده مهرماه - در آیین گرامیداشت یک هزار شهید جامعه عشایری لرستان اظهار کرد: لرستان یک هزار و ۲۴ شهید جامعه عشایری را برای دفاع از انقلاب و آرمان های امام راحل تقدیم کرده است.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره )با جایگزینی مدل حکومتی جمهوری اسلامی، پیروزی خون بر شمشیر را مطرح کرد و اکنون به اذعان دشمنان، انقلاب اسلامی یک قدرت در منطقه محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه شهیدان از این الگو درس گرفته و با جانفشانی در مقابل دشمنان ایستادگی کرده‌اند ادامه داد: اکنون نیز این تفکر در مردم وجود دارد چراکه با شهیدان قدرت گرفته‌ایم و کنگره شهدا نیز باید در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این دلارمردان، در بالاترین سطح برگزار شود.

سردار کشکولی بیان کرد: عشایر با وجود کوچ های فصلی، در مبارزه و جنگ علیه دشمن مشارکت داشته، با جانفشانی و از خودگذشتگی همواره در راه انقلاب گام برداشته و با تقدیم شهدا خود را ثابت کرده‌اند.

وی افزود: با اعتماد به خدا و قدرت مردم پیروزی بر دشمنان آسان است که نمونه آن پیروزی مردم فلسطین بر رژیم صهیونیستی و انصار الله یمن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز