خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

کلیات برنامه ی مبارزه با مواد مخدر تا یک ماه آینده اعلام شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۷۹۰

استاندار لرستان تأکید کرد: تدوین کلیات برنامه ی مبارزه با مواد مخدر و ساماندهی معتادان نهایتا تا یک ماه آینده انجام و اعلام شوند.

گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در جلسه‌ی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: وظیفه‌ی مدیریت و نظارت بر تدوین کلیات برنامه‌ی مبارزه با مواد مخدر به معاون سیاسی امنیتی استاندار محول می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با ساماندهی معتادان و مبارزه با مواد مخدر ظرف یک ماه می‌بایست کلیات برنامه از جمله تدوین برنامه ها، امکانات و اعتبارات مورد نیاز و راهکارها و پیشنهادات برای پیشبرد برنامه‌ها را برای تصمیم گیری نهایی در جلسه‌ی شورای هماهنگی اعلام کنند.

استاندار عنوان کرد: انتظار داریم در این برنامه از تجربیات قبلی، کارشناسان و محققین این موضوع و نقطه نظرات و پیشنهادات مسئولان سایر دستگاه‌ها نیز استفاده شود.

زیویار تأکید کرد: دراین برنامه‌ی مدون شده می‌بایست بسته‌ی کامل برنامه ریزی برای درمان و مدیریت معتادان از ابعاد جسمی، روحی و روانی و مهارتی کاملا مورد نظر قرار گیرند.

وی تصریح کرد: تمامی فرآیندهای مدیریت معتادان شامل جمع آوری، تجهیز گرم خانه ها، پروتکل‌های غربالگری سلامت و ایجاد زمینه‌ی بازگشت به حرفه، کار و نهایتا اجتماع نیز باید مد نظر قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز