خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تأکید کرد:

تدوین طرح جامع عملکرد استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر از الزامات است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۶۶

زرگرپور: تدوین طرح جامع عملکرد استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر در باز ده زمانی مشخص کمک خواهد کرد تا از سوداگران سبقت بگیریم.

ایلنا: رسول زرگرپور استاندار اصفهان در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، خواستار بررسی عملکرد این شورا در بازه زمانی مشخص و اعلام نتیجه آن شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، استاندار اصفهان اظهار داشت: در بخش کشفیات مواد مخدر نیروی انتظامی تلاش نموده و خوشبختانه این تلاش‌ها به نتیجه رسیده است.

وی تصریح کرد: در صورتی که از یک مقطع زمانی تجزیه و تحلیل جامعی به عمل آوریم و با در نظر گرفتن یک بازه زمانی مشخص اقدامات انجام شده و میزان تأثیر آن را برآورد کنیم، خواهیم توانست سیاست‌های خود را نقد کنیم.

رسول زرگرپور افزود: شاید نیاز باشد برخی سیاست‌ها تغییر کند و یا در برخی موارد فکر، ایده و سیاست جدیدی به کار گرفته شود.

استاندار اصفهان پس از استماع گزارش کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در خصوص نحوه اجرای سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد در استان، در خصوص ادامه این طرح با استفاده از اعتبارات فرهنگی دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

زرگرپور بر لزوم تدوین طرحی جامع به منظور بررسی عملکرد استان در یک باز ده زمانی منطقی در حوزه مواد مخدر تأکید کرد و خواستار انجام بررسی‌های لازم در این خصوص شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار نیز در این جلسه اظهار داشت: نیاز به ورود مدیریت شهری در این شورا ملموس است و حضور قوی اعضای شورای شهر در این مقوله می‌تواند مؤ ثر واقع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز