خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری لرستان مطرح کرد؛

برگزاری بوت کمپ فناوری کودک و نوجوان در راستای طرح کودک فناور در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۹۲۱

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: در راستای طرح کودک فناور بوت کمپ فناوری کودک و نوجوان در استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، فرهاد نامداری روز دوشنبه - سیزده شهریور ماه - در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی برگزاری جلسات متعدد این پارک و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با هدف راهکارهای فرهنگ سازی و نهادینه کردن خلاقیت و فناوری در کودکان و نوجوانان، مقرر شد طرح کودک فناور توسط پارک علم و فناوری لرستان و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت پایلوت در لرستان اجرا شود.

وی با بیان اینکه راه های زیادی برای آموزش کارآفرینی به کودکان وجود دارد، افزود:  تشویق کودکان به تفکر خلاقانه و انتقادی، برقراری ارتباط موثر در قالب انجام کار به صورت گروهی و یادگیری شناسایی مشکلات و ارائه راه حل برای آنها را از جمله این مهمترین این راه ها می‌باشند.

نامداری بیان کرد: در این راستا و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری لرستان، طرح کودک فناور در قالب برگزاری دوره های آموزشی تابستانه، در 5 کارگاه آموزشی با موضوعات نجوم، علوم آزمایشگاهی و رباتیک در حال انجام است.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان ابراز امیدواری کرد: با اجرای این طرح، زمینه بروز خلاقیت در کودکان و نوجوانان و آشنایی آنها با فرهنگ فناوری در سنین پایین فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز