خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان:

مراکز علمی کاربردی زمینه‌ساز آموزش و اشتغال در جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۱۳۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: آموزش‌های مهارتی مراکز آموزش علمی کاربردی باعث به‌روز شدن علم روز صنایع و بخش خصوصی می‌شوند که زمینه‌‌ آموزش و اشتغال را در جامعه فراهم می‌آورند.

به گزارش ایلنا، علی جهانی در دیدار با سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان با اشاره به وجود نعمات الهی متعدد در لرستان و ظرفیت بالای بخش کشاورزی، دامپروری و گردشگری در این استان، اظهار داشت:  تربیت نیروی انسانی ماهر را برای بهره‌مندی مطلوب از این موهبات که زمینه ایجاد تولید و اشتغال را نیز مهیا می‌کند لازم و ضروری است. 

وی افزود: جامعه دانشگاهی می‌تواند با کار علمی و تحقیق و پژوهش، برای محقق شدن این مهم و همچنین ترویج فرهنگ کار درجامعه فرهنگ‌سازی کند. 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان، نوع رشته و مدرک تحصیلی را یکی از شرایط پرداخت تسهیلات خوداشتغالی عنوان کرد و گفت: بعد از بررسی شرایط متقاضیان در زمینه راه اندازی مشاغل خانگی و تعاونی‌ها نسبت به پرداخت اقدام می‌شود.

در این دیدار، محمدرضا جعفری سرپرست دانشگاه علمی کاربردی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های دانشگاه خواستار پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز