خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه سلامت لرستان:

۶۷ درصد جمعیت بروجرد تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۰۵۵

مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت : بیش از ۶۷ درصد جمعیت بروجرد تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد.

به گزارش ایلنا ، محسن اسدبیگی در دیدار با فرماندار ویژه بروجرد، اظهار کرد: بیش از ۶۷ درصد جمعیت شهرستان بروجرد یعنی ۱۵۷ هزار و ۹۹۷ نفر در پنج صندوق بیمه‌ای تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

وی افزود: بیشتر ارائه خدمات بیمه‌ای تحت پوشش در شهرستان بروجرد در صندوق روستاییان و عشایر است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان  یادآور شد: ۴۴۵ نفر از بیماران خاص  و سه دیالیزی صفاقی تحت پوشش بیمه سلامت در شهرستان بروجرد است.

اسدبیگی با اشاره به اینکه ۲۱۷ مراکز طرف قرارداد در شهرستان بروجرد هستند، بیان کرد: ۱۲۲ پزشک عمومی و متخصص و فوق تخصص، ۴ درمانگاه، ۷ آزمایشگاه، ۸ رادیولوژی، یک مرکز تصویربرداری پزشکی هسته‌ای، ۵۴ داروخانه، ۴ بیمارستان، ۲ مرکز جراحی محدود، ۱۰ فیزیوتراپی و ۵ مامایی طرف قرارداد بیمه سلامت در این شهرستان بروجرد هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان بروجرد، خاطرنشان کرد: سال گذشته هزینه درمان ۲۵۰ پرونده از بیماران خاص و صعب العلاج به آن‌ها پرداخته شده و در حال حاضر هم  ۶۰۰ پرونده آماده پرداخت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز