خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان:

برنامه هفتم توسعه باید منجر به پیشرفت توام با عدالت اقتصادی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۹۱۵

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: تصویب و اجرای برنامه هفتم توسعه باید منجر به پیشرفت توام با عدالت اقتصادی، تک رقمی شدن نرخ تورم، توسعه اقتصادی شود.

به گزارش ایلنا، سمانه حسن پور در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان با بیان اینکه باید در جهت توسعه لرستان یک الگوی هوشمندسازی توسط نخبگان، دانشگاهیان و مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی مشخص شود، اظهار داشت: ایجاد بسترهای هوشمندسازی می‌تواند منجر به توسعه اقتصادی استان و افزایش بهره‌وری شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان به تشریح ابعاد کلان  لایحه برنامه هفتم توسعه و اهمیت آن پرداخت و افزود: هفته پیش لایحه برنامه هفتم توسعه کشور تقدیم مجلس شورای اسلامی شد که این لایحه در هفت بخش و 22 قسمت تنظیم شده است و  بخش های آن بر اساس موضوعاتی است که در سیاست های کلی این برنامه که در شهریور ماه سال گذشته ابلاغ شد.

این مقام مسول یادآور شد: در برنامه هفتم توسعه سعی شده اساس توسعه کشور بر پایه حضور مردم و هم افزایی قوای سه گانه باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از نقاط قوت برنامه هفتم توسعه یاد کرد و اظهار داشت: توجه به حوزه های اقتصاد نفت، دریا، دیجیتال، معدن و افزایش نرخ تشکیل سرمایه ناخلص کشور مد نظر می باشد.

 حسن پور اظهار داشت: سال گذشته با کمک اساتید و هیات علمی دانشگاه ها و همچنین دستگاه های اجرایی استان در 12 بخش و 15 اولویت حدود 200 حکم پیشنهادی در موضوعات مهمی مانند امنیت غذایی و آب و سایر موضوعات در لایحه برنامه هفتم توسعه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال کردیم که قسمت هایی از نظرات استان به‌ویژه در موضوع آب در لایحه برنامه هفتم توسعه آمده است در نهایت تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز