خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی:

۳۳۴۳ اثر در سامانه ششمین جشنواره درون دانشگاهی رویش این دانشگاه ثبت شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۶۶۶

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: ۳۳۴۳ اثر در سامانه ششمین جشنواره درون دانشگاهی رویش این دانشگاه ثبت شده است.

به گزارش ایلنا، سلیمان عباسی در جمع خبرنگاران از استقبال دانشجویان این دانشگاه در ثبت آثار ارسالی جشنواره رویش خبر داد.

وی ادامه داد: ۳۳۴۳ اثر در سامانه ششمین جشنواره درون دانشگاهی رویش این دانشگاه ثبت شده است.

عباسی بیان کرد: باتوجه به برگزاری موفق پنج دوره گذشته جشنواره رویش، فرصتی فراهم شد تا دانشجویان عضو کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی دانشگاه بتوانند آثار و دستاوردهای خود را در دو بخش رقابتی و غیررقابتی و به‌صورت فردی یا گروهی به دبیرخانه ششمین جشنواره درون دانشگاهی رویش ارسال کنند.

معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: مشارکت بی‌سابقه دانشجویان و ارسال آثار به دبیرخانه اجرایی جشنواره و رشد نزدیک به دو برابری نسبت به دوره گذشته، نشان از علاقه‌مندی دانشجویان برای معرفی توانمندی و ظرفیت آنان در حوزه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دارد.

وی با اشاره به بکارگیری داوران متخصص، متعهد و باتجربه برای داوری در این جشنواره گفت: در راستای شناسایی آثار برگزیده و ممتاز و با هدف داوری عادلانه، از ظرفیت علمی ۷۲ نفر از داوران مجرب و منتخب استان‌ها و سازمان مرکزی دانشگاه استفاده شده است.

عباسی خاطرنشان کرد: فرآیند بررسی و ارزیابی آثار از بیستم اردیبهشت­ ماه سال جاری در کمیته‌های تخصصی آغاز و تا دهم خردادماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

معاون دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: آئین اختتامیه این جشنواره پس از مشخص شدن نتایج داوری، در نیمه دوم خردادماه سالجاری، با میزبانی واحد استانی لرستان به عنوان دبیرخانه اجرایی این جشنواره برگزار می‌شود.

گفتنی است مهلت ارسال آثار شرکت­ کنندگان در بخش‌­های شفاهی، پژوهشی، فناوری و تولیدات رسانه­‌ای، نو­آوری قرآنی و هنری هجدهمین جشنواره قرآن و عترت به دبیرخانه تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد و علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق سامانه جشنواره https://quran.uast.ac.ir به دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز