خبرگزاری کار ایران

تقدیر مدیرعامل بانک سپه از پژوهشگران برتر

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۲۴۵

مدیرعامل بانک سپه در گرامیداشت هفته پژوهش، صبح امروز 27 آذرماه از 19 نفر از پژوهشگران برتر بانک سپه با اهدای لوح و جوایز تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه ، آئین تقدیر از پژوهشگران برتر بانک سپه با حضور دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و به همت مدیریت امور سازمان و هدایت راهبردی و اداره کل مطالعات راهبردی و آینده‌پژوهی، در سالن جلسات ساختمان نگین برگزار شد.

فرآیند انتخاب این پژوهشگران، پس از اتمام مهلت فراخوان ارسال آثار تحقیقاتی و کتب پژوهشگران از 24 مهر لغایت 21 آبان سال جاری از بین 135 اثر ارسال‌شده صورت گرفت که  هشت نفر از همکاران با توجه به سنجه‌های ابلاغ شده در مصوبه هیئت‌مدیره به‌عنوان پژوهشگر برتر سال 1401 برگزیده شدند.

همچنین در این روز پیشنهاد‌های قابل‌قبول و اجراشده 11 نفر از همکاران که در محورهای کلیدی،  رشد و یادگیری، فرآیندها، امور مالی و مشتریان در سامانه نظام پیشنهاد‌های ارائه‌شده بود برگزیده و تقدیر شدند.

هدف از برگزاری این مراسم استفاده از ظرفیت‌های درون‌سازمانی برای تقویت مطالعات کاربردی همکاران نخبه و بادانش در راستای  موضوعات اولویت‌دار بانک، ارائه طرح‌های نوآورانه، توسعه و مشارکت‌پذیری همکاران است.

در حاشیه برگزاری تقدیر از پژوهشگران و پیشنهاددهندگان برتر بانک سپه، باشگاه پژوهشگران(باشگاه پژوهان) و سامانه جدید نظام پیشنهاد‌ها توسط مدیر عامل بانک سپه رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز