خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

روابط عمومی نیازمند راهبری هوشمندانه دستگاه‌های اجرایی برای امیدآفرینی به مردم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۵۶۳

استاندار لرستان گفت: روابط عمومی نیازمند راهبری هوشمندانه دستگاه‌های اجرایی برای امیدآفرینی و اطلاع‌رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به عموم مردم می‌باشند.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«فعالان و دست‌اندرکاران پرتلاش عرصه روابط عمومی و ارتباطات نقش بی‌بدیلی در آگاهی‌بخشی و گردش اطلاعات داشته و رسالت خطیری در جهت شفاف‌سازی اخبار برای اذهان عمومی بر عهده دارند.

روابط عمومی و تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی در عصر پیچیده ارتباطات و فناوری‌های نوین اطلاع‌رسانی نیازمند تعامل سازنده با شبکه‌های ارتباطی و راهبری هوشمندانه دستگاه‌های اجرایی برای امیدآفرینی و اطلاع‌رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به عموم مردم می‌باشند.

بدون تردید فرهنگ‌سازی برای رشد و پویایی جامعه و هماهنگی عمومی جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری برای رشد تولید، ارتقای وضعیت اقتصادی و مهار تورم در شرایطی که دشمنان این مرزو بوم در پی نفاق و تفرقه افکنی برای جلوگیری از تحقق این اهداف‌اند، وظیفه‌ای بسیار مهم است و فعالان عرصه روابط عمومی، رسانه و ارتباطات از ارکان بسیار ویژه و اثربخش برای نیل به این اهداف و فرهنگ‌سازی عمومی به شمار می‌روند.

اینجانب فرارسیدن روز ۲۷ اردیبهشت‌ماه که به نام روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است را به همه فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی تبریک عرض نموده و توفیق و عزت و سربلندی روزافزون همکاران پرتوان این حوزه را از خداوند سبحان خواستارم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز