خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خراسان شمالی:

دستاوردهای نظام به ویژه برای نسل جوان اطلاع‌رسانی شود / مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به ارتباط با رسانه‌ها هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۹۵۳

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: رسانه‌ها باید خدمات دولت که در واقع دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است را به خوبی اطلاع رسانی کنند و در این راستا مدیران دستگاههای اجرایی باید با رسانه ها همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، احمد برادران در نشست با خبرگزاری های دولتی استان، رسانه را به عنوان پل ارتباطی و دیدبان نظام اجتماعی دانست و گفت: بایستی در انتقال مطالبات و انتظارات از طرف مردم و بیان دستاوردها و اقدامات از طرف دولت، دستگاه های اجرایی و حاکمیتی نقش مهمی را ایفا کنند.

وی نقش رسانه در توسعه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیت پایدار را بی بدیل توصیف کرد و افزود: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان خود با بهرهمندی از ظرفیت رسانه‌ها در شبکه‌های اجتماعی و کانال های تلویزیونی مشغول توطئه علیه ایران هستند.

وی افزود: امروز در توسعه استان، بسترسازی برای حضور سرمایه گذار و احساس امید و نشاط اجتماعی بی‌همتاست.

برادران با بیان اینکه در آستانه ایام الله دهه فجر هستیم، افزود: دشمن امروز درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است، بنابراین باید مجموعه اقدامات انجام شده در چهار دهه گذشته به عنوان دستاوردهای نظام به ویژه برای نسل جوان به خوبی اطلاع رسانی شود.

معاون سیاسی استاندار به توفیقات فراوان دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: وضعیت کنونی کشور در مقایسه با سال ٩٢ اولین سال روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف به ویژه حوزه بین الملل باید به درستی مقایسه و اطلاع رسانی شود.

وی تولید گندم، وضعیت موسسات مالی و اعتباری، تولید ناخالصی ملی، رشد اقتصادی، نرخ اشتغال، سود بانکی، اقدامات و خدمات زیربنایی، سرمایه گذاری خارجی، مسائل حقوقی در سطح بین المللی، توسعه صادرات غیر نفتی و درآمد حاصل از آن و... را از موضوعاتی عنوان کرد که رسانه ها باید به خوبی آن را تحلیل و اطلاع رسانی کنند.

برادران اظهار داشت: با افتخار اعلام می‌کنیم در این دولت دیگر در روستاهای استان مدارس سنگی، خشتی و گلی وجود ندارد و بخاری های نفتی برچیده شده و تا آخر سال تمامی مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد متصل می شوند و بخاری گازی نیز دیگر نخواهیم داشت.

وی با اعلام اینکه تا پایان سال در ٧ شهرستان استخر ورزشی دانش آموزی احداث می شود، گفت: دستگاه های اجرایی موظفند تا اقدامات انجام شده برای تامین تجهیزات و کمک به حل مشکلات در حوزه های آموزش و پرورش، آموزش عالی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را اطلاع رسانی کنند.

احمد برادران اقدامات کنونی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی را در شدیدترین مرحله توصیف کرد و افزود: همکاری و همراهی مردم در طول سالیان گذشته به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا مثال زدنی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز