خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

هلال احمر لرستان ۱۵ هزار عضو داوطلب بالای ۳۰ سال دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۷۷۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در هلال احمر لرستان ۱۵ هزار عضو داوطلب بالای ۳۰ سال داریم.

محمد قدمی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به ضرورت افزایش تعامل و ارتباط با اصحاب رسانه، اظهار کرد: برگزاری دوره آموزشی ویژه خبرنگاران را به صورت رایگان در نظر داریم که به زودی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که در گذشته هر خانواده یک امدادگر شعار هلال احمر بوده، ادامه داد: در راستای تحقق این شعار کار می‌کنیم چراکه هر انسانی در هر جایی که زندگی می‌کند باید آمادگی لازم را برای مقابله با مخاطرات داشته باشد.

قدمی با اشاره به این‌که در جمعیت هلال احمر لرستان ۱۵ هزار عضو داوطلب بالای ۳۰ سال داریم، افزود: این اعضا در بحث درمانی، کمک نقدی و غیرنقدی و تجهیزات به ما کمک می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان تأکید کرد: درخواست ما از خیرین و نیکوکاران این است که در خصوص بانک امانات ما را تقویت کنند، در این رابطه ما به عنوان یک رابط وسایل را از خیرین دریافت کرده و به صورت امانت در اختیار افرادی که نیازمند آن هستند قرار می‌دهیم که این بانک در تمام شهرستان‌ها وجود دارد.

وی بیان کرد: این نکته نیز قابل اهمیت است که هرچه خیرین کمک کنند تا دو برابر آن را جمعیت هلال احمر کشور کمک می‌کند.

قدمی افزود: اینکه بگوییم از لحاظ تجهیزات مشکلی نداریم درست نیست چراکه در این رابطه نه‌تنها جز ۲۰ استان برتر نیستیم بلکه شاید جز هفت استان آخر باشیم، البته در حال حاضر به روز رسانی تجهیزات را انجام می‌دهیم، به عنوان مثال یک ملک در شهرستان بروجرد با ارزش ریالی پنج میلیارد تومان داشتیم که با فعالیت‌ها و کارهای انجام شده وری آن ارزش ریالی آن را به ۶۰ میلیارد تومان ارتقاء دادیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به این‌که ما در شهرستان‌ها انبار مرکزی داشته و در شهرستان‌ها نیز نیاز تأمین شده است، صریح کرد: اقلم ما شناور بوده و هرگاه استان‌ها معین درخواست داشته باشند باید اقلام مورد نیاز آن‌ها را تأمین کنیم.

وی بیان کرد: گروه‌ها و حلقه‌هایی تحت عنوان غنچه‌های هلال و جوانان و نوجوانان را داریم که در این رابطه تفاهم‌نامه‌هایی با ادارات کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان امضاء کردیم و در آموزش‌ها نیز برای دانش‌آموزان اردوها و المپیادهای دانش‌آموزی را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز