خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

استارتاپ‌های قرآنی، رشته جدید جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۲۸۵

رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم گفت: بخش جدیدی تحت عنوان استارتاپ‌های قرآنی اضافه کردیم که به نوآوری و نوآفرینی‌های قرآنی می‌پردازد.

احسان خامنوی خیابانی در گفت‌وگو با ایلنای لرستان اظهار کرد: بخش جدیدی تحت عنوان استارتاپ‌های قرآنی به جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان کشور به میزبانی دانشگاه لرستان اضافه کردیم که به نوآوری و نوآفرینی‌های قرآنی می‌پردازد.

وی اضافه کرد: تلاش کردیم هر دانشجویی به نحوی از کنار پوستر جشنواره عبور می‌کند بتواند علاقه‌مندی خود را در این فضا پیدا کرده و همراه ما باشد که حقیقتاً استقبال خوبی شده است.

خامنوی تصریح کرد: این دوره از جشنواره نسبت به دوره‌های گذشته شاهد آثار بسیار فاخری بودیم و امیدواریم به همین شکل هر سال این جشنواره پُربارتر و کامل‌تر برگزار شود و شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

رئیس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم ادامه داد: تلاش ما بر این است که از هر نوآوری در خصوص فعالیت‌های مذهبی و قرآنی حمایت کنیم و اگر ایده‌ای در راستای گسترش معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع) مطرح می‌شود که قابلیت شکل‌گیری در فضای دانشگاهی و استفاده در فضای عمومی جامعه را دارد با تمام توان از آن‌ حمایت می‌کنیم.

وی بیان کرد: چندین طرح به دست ما رسیده و رقابت انجام شده و نفرات برتر نیز تقدیر خواهند شد.

خامنوی افزود: برنامه بعدی ما این است که از این موضوعات برای اینکه بتوانیم از ظرفیت قرآن کریم بیشترین بهره‌مندی را در فضای جامعه داشته باشیم برای استفاده در زندگی عموم دانشگاهیان حمایت ‌کنیم که توسعه پیدا کرده و به شکلی به جامعه ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز