خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان:

لرستان مانند گنجینه‌ای نهفته است که برای توسعه‌ی اقتصادی آن باید تلاش کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۴۶

کورانی فرد به ظرفیت های موجود استان لرستان اشاره کرد و گفت: استان لرستان مانند گنجینه ای نهفته است که برای توسعه ی اقتصادی آن باید تلاش کرد تا آشکارشود.

کورانی فرد به ظرفیت‌های موجود استان لرستان اشاره کرد و گفت: استان لرستان مانند گنجینه‌ای نهفته است که برای توسعهٔ اقتصادی آن باید تلاش کرد تا آشکارشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، علی کورانی فرد در نشست بررسی مشکلات دفا‌تر پیشخوان استان اظهار داشت: هدف اصلی ایجاد همهٔ سازمان‌ها در کشور، ارائهٔ خدمت به مردم است.
وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گفت: مسوولیت‌هایی که به ما محول می‌شود، فرصتی است که خداوند در اختیار ما قرارداده است، ما باید از این فرصت‌ها استفاده و به مردم بی‌منت خدمت کنیم.
وی در ادامه اضافه کرد: از نظر قانونی و اعتقادی ملکف هستیم مسوولیتی که به ما واگذارشده است، به نحو احسن انجام دهیم.
کورانی فرد در بخشی دیگر از سخنانش به ظرفیت‌های موجود استان لرستان اشاره کرد و گفت: استان لرستان مانند گنجینه‌ای نهفته است که برای توسعهٔ اقتصادی آن باید تلاش کرد تا آشکار شود.
وی در ادامه خطاب به رسانه گفت: علاوه برتلاش مدیران رسانه‌ها هم باید در زمینهٔ توسعهٔ استان تلاش کنند و به شایعات سیاسی در خصوص جابه جایی مدیران توجه نکنند، اولویت انتشار اخبارشان اقتصادی باشد.
این مقام مسول عنوان کرد: توسعهٔ اقتصادی برای لرستان اختیار نیست، اجبار است همه باید تلاش کنیم تا لرستان توسعه یابد.
معاون توسعهٔ مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان درادامه با اشاره به اینکه در بحثدفا‌تر پیش خوان نسبت به برنامهٔ توسعه عقب هستیم تاکید کرد: بایدمشکلات دفتر پیشخوان برسی و ساماندهی شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز