خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

65 درصد جامعه تحت پوشش بهزیستی لرستان معلول هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۹۸۱

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان گفت: ۶۵ درصد جامعه تحت پوشش بهزیستی لرستان معلول هستند.

رضا وفایی پور در گفت و گو با ایلنای لرستان اظهار کرد: تاکنون به ۲۶۲۰ نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی لرستان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در مجموع از ابتدای امسال تاکنون به این افراد ۱۸۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان گفت:  این تسهیلات در حوزه‌های کشاورزی، دامداری، صنعت، خدمات و گردشگری به متقاضیان پرداخت شده است.

وفایی پور بیان کرد: به هر فرد برای ایجاد اشتغال ۱۰۰ میلیون تومان با بهره چهار درصد و بازپرداخت هفت ساله پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: تعهد بهزیستی لرستان برای امسال، ایجاد ۲۳۵۰ شغل بوده است که تاکنون ۲۶۲۰ نفر با استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی از فرصت شغلی برخوردار شدند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان گفت: با ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی در روستاها افراد براساس قابلیت و پتانسیل منطقه خود مبادرت به امر کشاورزی، دامداری و زنبورداری می‌کنند و معمولا اشتغال در این حوزه‌ها پایدار است.

وفایی پور افزود: ممکن است پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به افراد در شهرها درصدی انحراف داشته باشد اما در روستاها این امر پایداری بیشتری دارد.

وی بیان کرد: ۶۵ درصد جامعه تحت پوشش بهزیستی لرستان معلول و ۳۵ درصد زنان سرپرست‌خانوار، خودسرپرست و بدسرپرست هستند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی لرستان خاطرنشان کرد: تعهد سازمان بهزیستی استان برای ایجاد اشتغال در سال آینده ۲۴۵۰ نفر آماده‌سازی شغلی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز