خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در لرستان:

در حماسه ۹ دی، وحدت و اتحاد بین مردم برقرار شد و فتنه فتنه گران خاموش شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۰۵

نماینده ولی فقیه در لرستان، دیگر دستاوردهای این حماسه را استحکام وحدت بیشر مردم خواند و بیان کرد: در حماسه ۹ دی وحدت و اتحاد بین مردم برقرار شد و فتنه فتنه گران خاموش شد.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ۹ دی ماه، حماسه اتحاد میان مردم خلق گردید.

به گزارش " ایلنا " نماینده ولی فقیه در استان از دیگر دستاوردهای این حماسه را استحکام وحدت بیشر مردم خواند و بیان کرد: در حماسه ۹ دی وحدت و اتحاد بین مردم برقرار شد و فتنه فتنه گران خاموش شد.

حجت الاسلام " سید احمد میرعمادی "، نماینده ولی فقیه در لرستان روز دوشنبه در تجمع بزرگ مردم خرم آباد گفت: این حماسه جاودان پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی را نمایان کرده است.
وی با بیان اینکه مردم با بصیرت ایران اسلامی در این حماسه جاودان بصیرت و دشمن شناسی خود را نشان دادند، افزود: این حماسه جاودان مردمی برکات بی شماری داشت.
حجت الاسلام " میرعمادی " از مهم ترین برکات این حماسه را برداشته شدن نقاب از چهره استکبارخواند و اظهار داشت: در سایه این حماسه هویت فتنه گران و حامیان خارجی آنان آشکار شد.
وی با بیان اینکه این حماسه مردمی پیروزی برزگ برای نظام جمهوری اسلامی و مردم با بصیرت ایران اسلامی بود، گفت: این حماسه مردمی دومین پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
نماینده ولی فقیه در لرستان از دیگر دستاوردهای این حماسه را استحکام وحدت بیشر مردم خواند و بیان کرد: در حماسه ۹ دی وحدت و اتحاد بین مردم برقرار شد و فتنه فتنه گران خاموش شد.
حجت الاسلام میرعمادی در ادامه تحکیم باور مردم به اصل ولایت فقیه را از دیگر برکات ارزشمند حماسه ۹دی خواند و گفت: مردم در این حماسه با اعلام حمایت قاطع از ولایت دسیسه های دشمنان را خنثی کردند.
وی تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران اسلانی در حماسه ۹ دی اعلام کردند، همواره پایند به ارزش های انقلاب هسند و در مسیر ولایت گام بر می دارند و از این ارزش ها دفاع می کنند.
نماینده ولی فقیه در ادامه با اشاره به ولایت مدار بودن مردم استان لرستان اظهار کرد: ولایتمداری مردم لرستان ریشه در قبل از انقلاب دارد؛ این مردم در طول عمر انقلاب همواره در صحنه های مختلف پایبندی خود به ارزش های انقلاب را ثابت کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز