خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان :

۵۵۹ طرح تولیدی توسط صندوق کارآفرینی امید استان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۰۰۴

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از بهزه برداری و افتتاح ۵۵۹ طرح تولیدی توسط صندوق کارآفرینی امید در سطح استان خبر داد .

به گزارش ایلنا ، سیروس ابراهیمی در حاشیه افتتاح طرح تولید انواع پوشاک و البسه ورزشی این شهرستان، در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: چندین طرح تولیدی صندوق کارآفرینی امید در سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور معاون اقتصادی ریاست جمهوری  به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در این میان پنج استان به عنوان استان‌های نمونه انتخاب شدند که لرستان یکی از این استان‌ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از افتتاح ۵۵۹ طرح توسط صندوق کارآفرینی امید در استان خبر و ادامه داد: این طرح‌ها با اعتبار پرداخت تسهیلاتی معادل ۳۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیدند.

ابراهیمی، حجم سرمایه‌گذاری این تعداد طرح با مشارکت بخش خصوصی را ۴۹.۶ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: با افتتاح این طرح‌ها منجر به ایجاد اشتغال برای هزار و ۶۷۷ نفر شده است.

وی با بیان اینکه بدنبال راه‌اندازی این گونه طرح‌ها هستیم، گفت: البته در این میان حلقه‌های مفقود شده‌ای همچون بازاریابی و تامین مواد اولیه نیز وجود دارد که باید زنجیره ارزش آن را ایجاد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز