خبرگزاری کار ایران

نخستین جشنواره ورزشی کارکنان و سازمان‌های وزارت کار در لرستان آغاز بکار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۲۲۸

نخستین جشنواره ورزشی کارکنان و سازمان‌های وابسته وزارت کار در استان لرستان با شش رشته ورزشی و چهار مرحله فرهنگی آغاز بکار کرد .

به گزارش ایلنا، علی جهانی مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان در آیین آغاز نخستین جشنواره ورزشی کارکنان و سازمان‌های وزارت کار اظهار داشت: به همت وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان و سازمان‌های تابعه این وزارتخانه به مناسب دهه مبارک فجر در شش رشته ورزشی و در استان لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد فرهنگی و ورزشی، یادواره شهید ابراهیم هادی است که در رشته‌های تنیس روی میز، دارت، شنا، شطرنج، فوتسال و والیبال برای آقایان و چهار رشته دارت، شنا، شطرنج و تنیس روی میز برای بانوان برگزار و قهرمانان هر رشته بعنوان نماینده استان لرستان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کند.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان با بیان این که این مسابقات در چهار سطح، درون سازمانی، استانی، منطقه‌ایی و کشوری برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره با برنامه‌ریزی و هماهنگی هیئت ورزش کارگری استان و کمیته‌های مختلف اجرایی، فنی و داوران که متشکل از انجمن‌های ورزش کارگری است، اجرا می‌شود.

جهانی به بخش فرهنگی این جشنواره اشاره کرد و اظهار کرد : در بخش فرهنگی این جشنواره برنامه های متنوعی برپزار مشود که اجرای مسابقات با محوریت کتاب سلام بر ابراهیم در 4 مرحله شامل انتشار عکس ، فیلم و یادداشت در باره کتاب در روبیکا ، نوشتن نقد یا یادداشت ترویجی درباره کتاب ، معرفی کتاب به روش هنری و نقاشی با موضوع کتاب ویژه کودکان زیر 12 سال  است.

​وی در پایان گفت: برگزاری این دوره ها و جشنواره ها موجب تحرک  و پویایی و نشاط کارکنان وزارت کار با هدف ارائه خدمات بهتر و بهینه به مردم و جامعه کار و تولید استان می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز