خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری لرستان:

۳۴ شرکت فناور و دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی تجار عراق حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۸۰۱

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: ۳۴ شرکت فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان و مراکز رشد وابسته ، در نمایشگاه بین‌المللی تجار عراق شرکت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، فرهاد نامداری در گفت گو با خبرنگاران با بیان اینکه  نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی لرستان با حضور ۳۷ تاجر و بازرگان از استان‌های شمال عراق در خرم‌آباد برگزار می‌شود اظهار داشت :  این نمایشگاه از چهارم تا ششم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی خرم‌آباد دایر است که ۳۴ شرکت فناور و دانش بنیان از پارک علم و فناوری لرستان و مراکز رشد وابسته در آن حضور دارند.

وی افزود: این نمایشگاه فرصتی است تا شرکت‌های فناور بتوانند محصولات خود را عرضه و معرفی کنند و تجار و سرمایه‌گذاران می‌توانند در صورت تمایل، اقدام به سرمایه گذاری در زمینه‌های مورد علاقه کنند.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان تصریح کرد: شرکت‌های فناور و دانش بنیانی که محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند در حوزه‌های کشاورزی، صنایع غذایی، دامپروری، شیلات، فنی مهندسی و پتروشیمی به مرحله تولید انبوه محصول رسیده‌اند و توان صادراتی لازم برای حضور در این نمایشگاه را دارند.

نامداری توسعه صادرات و معرفی توانمندی‌های لرستان در بخش‌های مختلف و نیز گسترش روابط اقتصادی دو جانبه با اقلیم کردستان عراق را از اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برگزاری نمایشگاه‌های مشابه، زمینه بروز توانمندی‌های واحدهای فناور استان و توسعه اشتغال دانش‌بنیان و کارآفرین فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز