خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی:

حضور ۴۴۱ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت برق

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۳۶۱

در نمایشگاه بین المللی صنعت برق که ۱۷ آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد ۴۴۱ شرکت داخلی و خارجی حضور خواهند داشت.

معاون وزیر نیرو گفت: مجموعا دراین نمایشگاه ۴۴۱ شرکت داخلی وخارجی محصولات و دستاوردهای خود را عرضه خواهند کرد که از این تعداد ۳۴۳ شرکت داخلی و مابقی خارجی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق در نشستی خبری جهت اطلاع‌رسانی چگونگی و جزئیات برگذاری چهاردهمین نمایشگاه صنعت برق که از ۱۷ آبان ماه آغاز به کار خواهد کرد، گفت: نمایشگاه صنعت برق تاکنون ۳۰ دوره برگزار شده و در سال جاری نیز به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ۹۸ شرکت خارجی که عمدتا اروپایی هستند حضور خواهند داشت و از این تعداد ۴۸ شرکت به صورت مستقیم و ۴۷ شرکت نیز نمایندگی فعال خود را در این نمایشگاه الزام به حضور کرده اند.

فلاحتیان خاطر نشان کرد: مجموعا دراین نمایشگاه ۴۴۱ شرکت داخلی وخارجی محصولات و دستاوردهای خود را عرضه خواهند کرد که از این تعداد ۳۴۳ شرکت داخلی و مابقی خارجی هستند.

وی اختصاص فضا برای مخترعین و مبتکرین را از دیگر ویژگی های این نمایشگاه عنوان کرد وگفت: مخترعین در این نمایشگاه می توانند دستاوردهای خود را که عمدتا دانش بنیان هستند عرضه می کنند و در تعاملی که با صنعتگران و سازندگان تجهیزات صنعت برق زمینه برای رشد بیشتر فراهم شده و شرایطی فراهم می شودکه اختراعات این افراد به تولید انبوه برسد و اصحاب صنعت نیز بتوانند محصولاتی تولید کنند که در صنعت برق کشور و دنیا تاثیر گذار باشد.

وی همچنین گفت: در نمایشگاه سال جاری از تعدادی از کشورها از جمله عراق، امارات و گرجستان نیز به عنوان مهمان در مراسم افتتاحیه دعوت به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه ۴ نشست تخصصی نیز پیش بینی شده که اولین آن حمایت از ساخت داخل صنعت برق چالشها و راهکارها است دومین نشست مربوط به توسعه صادرات صنعت برق، سومین نشست کاهش تلفات در فرصتهای کسب وکار وچهارمین نشست در زمینه بازار عراق و فرصتها وچالشهای آن است که امیدواریم در قالب چهارنشست یاد شده شرایطی فراهم شود که با تبادل نظر وخرد جمعی بتوانیم چالشها و راهکارها را مورد بحثوبررسی قرار دهیم و به دستاوردهای جدید رسیده و شرایط برای بهبود کسب و کار و کاهش تلفات برق فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز