خبرگزاری کار ایران

دریافت بیش از 4 هزار کتاب برای تجهیز کامل کتابخانه مرکزی خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۹۱۵

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان از دریافت 4 هزار 431 نسخه کتاب به عنوان دومین سهیمه تجهیز کتاب کتابخانه مرکزی خرم آباد، خبر داد.

به گزارش ایلنا ، سید سجاد راستخانه در تشریح این خبر اظهار داشت : در ادامه روند تجهیز و بازطراحی کتابخانه مرکزی خرم آباد، به منظور تامین منابع مکتوب این کتابخانه تعداد 4 هزار 431 نسخه کتاب به عنوان دومین سهمیه از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور وارد استان و در انبار کتابخانه مرکزی مستقر شده است.

وی با بیان اینکه کتاب های ارسالی در قالب 114 بسته بوده که شامل عناوین مختلف در بخش های مختلف می باشد، افزود: علاوه بر سهمیه کتابخانه مرکزی خرم آباد، تعداد 2 هزار 182  نسخه کتاب در قالب 43 بسته نیز به منظور تقویت منابع مرکز مبادله نیز به استان ارسال شده است.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان تصریح کرد: همچنین پیش از این نیز ده هزار جلد کتاب از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان سهمیه اولیه جهت کتابخانه مرکزی خرم آباد اختصاص شده بود که به همت کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان خرم آباد در حال ثبت و آماده سازی می باشد.

راستخانه خاطرنشان کرد: پس از تکمیل فاز اول ساختمان کتابخانه مرکزی خرم آباد با مساعدت نهاد کتابخانه های عمومی کشور فرآیند بازطراحی و تجهیز آن آغاز و کمیته های افتتاح این پروژه عظیم فرهنگی در استان تشکیل شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز