خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد ؛

اختصاص بیش از ۹ هزار میلیارد تومان برای بخش درمانی ملکی مستقیم کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۱۷۳

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اختصاص ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه و ایجاد بخش درمانی ملکی مستقیم تامین اجتماعی در کشور خبر داد .

به گزارش ایلنا ، میرهاشم موسوی روز پنجشنبه - بیست و دوم دیماه - در سفر به شهرستان بروجرد در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه تامین اجتماعی یک سازمان خدمات محور است و بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارگران جزو خدمت گیرندگان و همه مردم به نفعی از این سازمان منتفع هستند ، اظهار داشت : یکی از اولویت‌های اساسی ما در تامین اجتماعی توسعه بخش درمان مستقیم است، و در حال حاضر بیش از ۴۰۰ مرکز درمانی ملکی مستقیم داریم.

وی افزود: در حال حاضر در بخش توسعه، ایجاد و طراحی‌های اولیه در سال جاری ۱۸۳ پروژه در دست اجرا داریم که بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه گذاشته‌ایم که این بخش درمانی ملکی مستقیم که هم به نحوی هم مورد نیاز است و هم خدمات را در بخشی که خدمت می‌دهیم مورد رضایت هست را بیش‌ازپیش تامین کنیم.

 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: در بازدیدهای استانی و شهرستانی بنابر این گذاشته شده است که خدمات را به‌صورت مستقیم مورد ارزیابی قرار دهیم و اگر موانعی هست آن‌ها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: در بروجرد نیز این بحث توسعه بیمارستان از ۳۲ تخت به بیش از ۹۶ تخت خواهد رسید و رشد پروژه را خوب شاهد هستیم و قول داده‌ شده تا پایان سال به تحویل موقت برسانیم و به‌سرعت به بهره‌برداری عموم جامعه به‌ویژه بازنشستگان کارگران و بیمه‌شدگان از این مرکز درمانی برسد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: تلاش می‌کنیم که اگر موانعی هست در جلسه‌ای که امروز در بروجرد برگزار می‌شود برطرف شوند تا کیفیت خدمات مطلوب‌تر باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز