خبرگزاری کار ایران

نهمین مرکز ملکی درمانی تأمین اجتماعی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۲۱۲

نهمین مرکز ملکی درمانی تامین اجتماعی در زمینی به مساحت1585 متر مربع با اعتبار 45 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از همدان، مدیردرمان تامین اجتماعی استان همدان در آیین افتتاح نهمین مرکز درمانی سازمان تامین اجتماعی در شهرستان بهار اظهار کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در دو بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم خدمات خود را به بیش از ۸۰۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی ارائه می‌دهد.

حسن عروتی‌موفق بیان کرد: در حوزه درمان غیرمستقیم خدمات این مجموعه خرید خدمت است که با بیش از  ۹۸۰ مرکز تشخیصی و درمانی سطح استان قرارداد منعقد شده است.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان همدان با تاکید به اینکه در درمان مستقیم هشت مرکز ملکی در سطح استان فعال است گفت: دو بیمارستان با ۲۹۳ تخت فعال و ۶ مرکز عمومی و تخصصی تامین اجتماعی در سطح استان فعال است.

وی با تاکید به اینکه درمانگاه بهار نهمین مرکز ملکی استان امروز افتتاح شد و از شنبه هفته آینده خدمات این مجموعه به مردم شهرستان ارائه می‌شود افزود: در هشت ماهه سال بیش از ۲۳ هزار نفر در دو بیمارستان تامین اجتماعی استان بستری شدند و خدمات دریافت کردند.

عروتی‌موفق با بیان اینکه در این مدت بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ زایمان در دو بیمارستان تامین اجتماعی استان صورت گرفته است افزود: بیش از یک میلیون و ۱۰۰ بیمار در بخش سرپایی مراجعه و خدمات دریافت کردند و بیش از ۹۰۰ هزار نفر نیز به داروخانه‌ها مراجعه کرده و داروی رایگان در اختیار آنها قرار گرفته است.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان همدان با تاکید به اینکه بیش از ۱۱۰ هزار نفر در هشت ماهه امسال به مراکز آزمایشگاهی تامین اجتماعی استان مراجعه کردند و تمام این خدمات رایگان بوده است تاکید کرد: درمانگاه بهار پروژه شهریورماه سال ۹۸ بود که مشکلاتی در احداث داشت اما با پیگیری‌ها ساخت آن سرعت گرفت و امروز به اتمام رسیده و تمام تجهیزات مورد نیاز نیز برای خریداری شده است.

عروتی‌موفق گفت: برای تامین نیروی انسانی این مجموعه نیز آزمون برگزار شد و افرادی جذب شدند که از روز سوم دی ماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز